Review: Witte thee met lavendel

26 dec

Een tijdje geleden was ik gezellig met een vriendin een kop thee aan het drinken bij Delicious Garden in Dronten. Ik kon het niet laten om hun thee collectie te bekijken. Uiteindelijk resulteerde dit in het afrekenen van deze witte thee met lavendel.

close up witte thee lavendel

Winkel: Delicious Garden
Helaas heeft Delicious Garden haar deuren moeten sluiten.

Naam: Witte thee met lavendel

Thee soort: Witte thee

Vorm: Losse thee

De theebladeren: Mooie lange bladeren. Ook de lavendel knopjes zijn in grote getalen zichtbaar.

Toevoegingen: Bloemknopjes

Smaken: Lavendel

Eerste indruk: Bij het openmaken van het zakje komt je een heerlijke lavendel geur tegemoet. Ook na het zetten ruikt je thee nog heerlijk naar lavendel. Deze thee is misschien minder geschikt voor degene die de geur van lavendel maar niks vinden.

Review: Licht en bloemig. Je proeft de lavendel goed dus ben je geen fan van lavendel dan is deze thee waarschijnlijk niks voor jou. Ik vind het heerlijk en wordt heerlijk rustig door het drinken van deze thee. Ik kan echt alleen al genieten van de geur van lavendel en wordt al blij bij het openen van het zakje.

Doordat het een lichte witte thee is komt de lavendel goed tot z’n recht. In het begin proef je deze paarse knopjes nog best goed. Toch overheerst deze niet en is de smaak niet te krachtig voor deze thee. Langzaam aan wordt de lavendel smaak subtieler, maar blijft nog wel lekker hangen.

Echt een thee voor de lavendel liefhebber.

 

Eén reactie to “Review: Witte thee met lavendel”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Mijn 7 favoriete theemomenten | LoveForTea - 17 mei 2016

    […] ik ontspan en ga er heerlijk door slapen. Wel kies ik een lichte en zachte thee. De combinatie van witte thee met lavendel is mijn all time […]

Plaats een reactie