Tea Moments november’16

29 Nov

Over twee dagen is het december, de laatste maand alweer van 2016. Maar tot die tijd kijk ik nog even terug naar de Tea Moments van november!

Zowel thuis als buiten de deur heb ik heerlijk genoten van verscheidene koppen thee. Zo bracht de Maharani Darjeeling Oolong mij in herfstsferen en genoot ik bij THUIS van een spicy kop chai tea na mijn eerste werkdag.

Van VMBO-TL naar een universitaire master, daar ben ik best trots op. En begin deze maand mocht ik dan ook eindelijk mijn diploma ophalen. Ondanks dat ik erg blij ben met mijn diploma, vind ik deze mok ook echt te gek. Eindelijk eens iets creatiever dan een pen (die het nooit doet). De mok is niet echt sexy, dus een thee zoals deze Oriental Beauty zal ik er niet snel indoen.

Tea Moments november '16

Altijd al benieuwd geweest hoe dat bloggen eraan toegaat? Nou, bij mij gaat het vooral gepaard met chaos! Niet altijd, maar ik vind het heerlijk om alles om mij heen uit te stallen. En natuurlijk kan de kop thee niet ontbreken.

Deze maand verruilde ik de matcha latte eens een keer voor een chai latte. Heerlijk! Toch ben ik nog steeds te porren voor de combinatie matcha en pure chocolade!

Ik ben weer blij met mijn tea moments van november. Ik heb genoten. Op naar december!

Wat was jou tea moment van november?

Geef een reactie

