Cadeautip + kortingscode: FRANK about tea theebox

26 Nov

Het is weer de tijd van cadeautjes geven en ontvangen! Sinterklaas is alweer in het land en voor we het weten is het pakjesavond, gevolgd door kerst. Ik help je alvast aan een leuk theecadeau!

Vorig jaar deelde ik ook een paar cadeautips voor theeliefhebbers waaronder de tip voor een theeabonnement. Dit jaar wil ik zo’n theeabonnement wat uitgebreider bespreken en daarvoor werk ik samen met FRANK about tea. En ik mag jullie ook een leuk cadeautje geven!

FRANK about tea is op een missie om losse thee te promoten. En dan vooral losse thee in de vorm van ‘core flavors’, ofwel pure thee. Hun thee komt uit Afrika waar ze het direct van de boeren kopen. De tussenhandel wordt dus helemaal overgeslagen. Dit zorgt ervoor dat vers geplukte theebladeren binnen een maand in je theekop hun geur, kleur en smaak afgeven in plaats van de zes maanden als thee wel via de tussenhandel verspreid wordt.

Wat is het FRANK about tea theeabonnement?

Het theeabonnement is een maandelijks abonnement. Elke maand valt er dus een leuk pakketje op de deurmat met daarin twee ‘core flavors’. Of je kunt aangeven dat je de maandelijkse limited edition-thee wilt ontvangen. Mocht jij of de ontvanger een maand willen pauzeren of het abonnement stop willen zetten, dan kan dat op elk moment.

Daarnaast kun je ook kiezen om van de eerste box een startersbox te maken. In dit speciale cadeautje zit naast de gekozen losse thee ook een infuser en een informatieboekje. Een mooi begin om van losse thee te gaan genieten.

Ik heb ook een box mogen ontvangen met daarin een zwarte thee en een groene thee (beide 40 gram). En het is wel fijn om een review van de thee te lezen voordat je deze aan iemand cadeau doet. Ik offer me daar graag voor op :)

FRANK about tea

Limited edition – zwarte thee

Ik werd verwend met de limited edition! Dit is een zwarte thee uit het Kanungu district in West-Uganda en is geplukt op een hoogte van boven de 2000 meter. Het is een thee met een hint van gember en citroen. Ik ben benieuwd!

Dit wordt mijn nieuwe ontbijtthee! Krachtig, maar de citroen houdt het zacht. Gember vind ik zelf altijd lastig om te proeven, omdat ik het eigenlijk nooit eet. Naar mijn idee heeft de gember in deze zwarte thee meer een ondersteunende rol. Het zorg ervoor dat de smaak mooi rond is, en ik proef toch een soort van kick. Deze zwarte thee is zowel heerlijk in de ochtend als om ’s middags mee op te warmen na een lange wandeling.

FRANK green

Deze groene thee komt uit Kiisi County, Kenia. Hier zijn de theebladeren geplukt op de Itumbe-plantage in Zuidwest-Kenia. Deze theeplantage ligt op een hoogte van 2000 meter.

De thee zelf is erg fijn. Niet de mooie bladeren die je zou verwachten, maar ik geef ze groot gelijk dat ze toch voor deze thee gekozen hebben. De smaak doet namelijk niet onder voor een (semi)heel theeblad. Dat grassige wat je vaak proeft in groene thee is hier heel subtiel. Ik kan me ook goed vinden in de beschrijving ‘met een hint van amandel en karamel’. Ik denk dat deze thee de beginnende groene- en losse theedrinker erg zal aanspreken. De smaken zijn interessant, maar schrikken beginnende theedrinkers zeker niet af.

Wil je jezelf verwennen met dit maandelijkse theeabonnement, of wil je iemand in jouw omgeving verrassen, inspireren of overhalen om de wereld van losse thee te ontdekken, dan is dit abonnement het perfecte cadeau tijdens pakjesavond of voor onder de kerstboom. En ik help je graag een handje, want met de code* free_starterskit_lvt krijg je 7 euro korting op de starterskit! Ga dus snel naar www.frankabouttea.com/subscription.

Met welke thee kan jouw omgeving jou blij maken?

*Deze kortingscode is geldig t/m 10 december 2016.

Dit artikel bevat producten die ik van een merk/bedrijf heb ontvangen.

FRANK about teaFRANK about teaFRANK about tea

Eén reactie to “Cadeautip + kortingscode: FRANK about tea theebox”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Wat staat er op het verlanglijstje van een theeliefhebber? | LoveForTea - 10 december 2016

    […] met daarin cadeautips voor de theeliefhebber. Denk bijvoorbeeld aan een persoonlijk theeglas, een theeabonnement of een tea-mason jar. In dit artikel deel ik juist mijn […]

Geef een reactie

