Tea Moments ’16 september

1 Okt

De maand is weer voorbij, dus neem ik jullie mee naar een aantal tea moments van afgelopen maand.

Ik begin meteen maar met een selectie van de koppen thee. Zo hadden we in september heerlijk weer, wat vroeg om de matcha-ice tea van Mr & Mrs Tea. ’s Avonds wordt het al snel wat frisser dus gaat er ook wel een kopje warme thee in (al hoop ik dat de schaatsen nog lang in de kast kunnen blijven liggen).

Nog twee koppen thee van september. Een heerlijke kop chocolademunt. Als je van de after eight-chocolaatjes houdt, dan moet je zeker eens chocolademunt proberen. Ik vind het er precies naar ruiken en smaken. Lekker!

Op de laatste dag van de maand was ik voor mijn werk als vertaler op het Drongo talenfestival in Utrecht. Als ik daarna de stad nog even in ga, drink ik nog een kop thee bij de HEMA.

Tea moments: chocolade voor bij de thee

Geen kop thee, maar wel iets lekkers voor bij de thee. Ik ging met de dames in de familie naar het Chocoladefestival in Zutphen. Daar konden we natuurlijk niet met lege handen vertrekken. Mijn moeder en ik kochten dan ook lekker veel chocola voor bij de thee. Waaronder, natuurlijk, Tony’s Chocolonely.

Tea moments: mandarine

Deze review was echt een genietmomentje. Niet alleen is dit een waar lust voor het oog, de tangerine white peony is ook echt verrukkelijk. Het zoetje van de mandarijn proef je met elke slok een beetje meer. Mocht je dit cadeautje tegenkomen, neem hem dan zeker mee!

Afgelopen maand ontving ik ook een pakketje van Sonnigdal met daarin vier doosjes rooibos (eigenlijk drie rooibos en een honeybush). Ik kan niet wachten om ze te proeven. Ook ging ik langs bij Simon Lévelt. Met in mijn achterhoofd het feit dat het waarschijnlijk toch echt een keer kouder wordt buiten, kocht ik een indian chai green. Mijn moeder ging voor een ontbijtmelange. Maar die ga ik natuurlijk ook proeven.

Van welk theemoment heb jij genoten in september?

2 Reacties to “Tea Moments ’16 september”

  1. janacools 1 oktober 2016 bij 10:22 #

    leuk om te lezen !

    • Kayleigh 1 oktober 2016 bij 10:31 #

      Dank je! Leuk om te lezen dat je het leuk om te lezen vindt ;)

Geef een reactie

