Tea Moments ’16 augustus

6 Sep

Iets later dan normaal, maar vandaag zet ik toch nog even alle tea moments van augustus voor jullie op een rijtje.

Tea_moments_matchachocolaatje

Augustus begon ik met een Facebook-review van de matcha chocolaatjes die ik tijdens het theerondje gekocht had. Je kunt de review natuurlijk lezen op mijn Facebook-pagina, maar ik geef al een hint, ik koop ze niet nog een keer.

Bloggen LoveForTea

Natuurlijk reviewde ik weer thee! Zo ook twee theeën van Tatopani Tea. Heerlijke thee uit Nepal.

Augustus was ook de maand van de Steam Waverz. Deze leuke, kleurrijke en vrolijke tafereeltjes komen tot leven door de stoom van de thee. Ik heb er al geregeld een op mijn theekop gezet om van te genieten.

En toen was ik jarig! Natuurlijk heb ik dat gevierd met een lekkere thee. Volgens mij heb ik die dag niks anders gedronken. Mijn vriendinnen kwamen ook nog langs met een leuk cadeau, het I love thee-theeboek! Oké, ik had ze het idee ingefluisterd, maar ik ben er hartstikke blij mee.

Natuurlijk kon het boek niet lang dicht liggen. Ik zat dan ook weer geregeld met mijn neus in een boek. En dat kan natuurlijk niet zonder lekkere kop thee (en tisane) en een appelflap. Soms mag je best uitpakken tijdens je geniet momentje, dacht ik zo.

Er volgden nog vele koppen en kannetjes thee afgelopen maand. Zo pakte ik lekker uit tijdens mijn lunch. Wentelteefjes, salade en een kannetje thee. Heerlijk. Ook ben ik superblij dat ik dit setje gekocht heb, want ik kan zo veel beter genieten van de theeblaadjes! Prachtig, toch?

Ik heb in augustus weer heerlijk genoten van vele tea moments, wat was jouw favoriete moment?

Eén reactie to “Tea Moments ’16 augustus”

  1. Jiska Sanders-van Soest 5 september 2016 bij 15:03 #

    Hoi Kayleigh,

    Deze link loopt dood…

    Met vriendelijke groet, Jiska Sanders-van Soest

    >

Geef een reactie

