Tea Moments juli ’16

30 Jul

Juli was de maand van veel ice tea, kopjes thee, werken aan mijn nieuwe blog en een knallende afsluiter. Dit waren mijn tea moments van juli.

Deze maand begon met lekker veel ice tea tijdens de ice tea-week. Zeven recepten welteverstaan! Van groene thee en rooibos, naar zwarte thee en zelfs matcha. Neem zeker nog even een kijkje als je inspiratie zoekt.

Thee en bloggen

Deze maand ben ik ook druk in de weer geweest om mijn nieuwe blog, TeaMagazine.nl, vorm te geven. En deze is zo goed als klaar! Natuurlijk moet er wel thee bij worden gedronken.

Naast vele koppen ice tea dronk ik ook genoeg koppen warme thee. Zo pakte ik de Buchu er weer eens bij, heerlijk. Ook maakte ik een matcha latte die weer heel goed smaakte. Thee van Thee van Oordt kwam ook voorbij, vier zelfs waaronder deze met hibiscus. Aanrader!

En dan de knallende afsluiter, het theerondje met Nikki van Leuke Theetjes en Charlotte van Your Tea Party. Gezellig langs verschillende theewinkels waaronder Thee aan Zee. Hier hebben we heerlijk geluncht en thee gedronken. Ook zijn we o.a. nog langs geweest bij Infinitea, T’s, Rum Baba en Cups and Leafs.

En dan de matcha snoepjes. Ik vond dat ik ze gewoon moest proberen. Jullie horen of het wat is!

Wat was jouw favoriete theemoment van deze maand?

Geef een reactie

