De favoriete thee van… Kim

12 Jul

Vandaag staat er weer een favoriete thee van een theeliefhebber in de spotlight. Dit keer de favoriet thee van Kim.

Kim blogt op vintageandbeauty. Hier vind je alles over reizen, vintage en duurzame kleding.


1.    Wat is jouw favoriete thee?

Mijn favoriete thee is de thee van Alka. Deze thee is fris en heeft een ontzurende werking. Ik merk dat ik mij een stuk fitter voel als ik deze thee in de ochtenden nuttig.

2.    Waarom is dit jouw favoriet?

Bij toeval kwam ik hiermee in contact. Voor mijn bedrijf (AlleenPuur) kregen we een pakket toegestuurd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst wat sceptisch was maar nu ik merk dat ik mij zoveel fitter voel ben ik om. Er is geen weg meer terug ;).

3.     Wanneer drink jij deze thee het liefst? (’s ochtends, ’s avonds, zomer, winter)

Deze thee drink ik het liefst in de ochtenden. ’s Middags drink ik graag een verse munt thee met een flinke lepel honing.

4.     Wat is je favoriete lekkernij voor bij deze thee?

Ik eet zelf mijn thee naast mijn brood in de ochtenden. ’s Middags neem ik er het liefst fruit bij.

5.     Waar is deze thee te koop?

De Alka thee is te koop via de website van Alka Vitae.

Een theemerk dat ik nog niet kende, leuk! Ik ben even het internet opgedoken om meer over deze thee te weten te komen en ik kan jullie nog vertellen dat dit een kruidenthee is bestaande ut 52 kruiden. Anijs, basilicum, brandnetel, kaneel, melisse, paardenbloemwortel en nog vele anderen.

Wil jij de volgende keer jouw favoriete thee met ons delen? Mail dan naar contact.lovefortea@gmail.com.

Geef een reactie

