De favoriete thee van… Lesley

2 Jul

Drie weken terug kwam het eerste artikel van een nieuwe favoriete thee van…-reeks online. Na Marijke en Engelina is het vandaag de beurt aan Lesley, blogster van mylittlehappiness.nl.

Op My Little Happiness schrijft Lesley over fashion, lifestyle, beauty, food and travel. Drie keer per week deelt ze haar geluksmomentjes, en vandaag deelt ze hier haar favoriete thee!

De favoriete thee van… Lesley

De favoriete thee van... Lesley

  1. Wat is jouw favoriete thee?

Mijn favoriete thee is er momenteel een van Pukka in de smaak: Love.

    2. Waarom is dit jouw favoriet?

In deze thee zit kamille en lavendel, en ik vind het een lekkere, zachte thee die je de hele dag door kunt drinken.

    3. Wanneer drink jij deze thee het liefst? (’s ochtends, ’s avonds, zomer, winter)

Ik drink eigenlijk altijd thee. ’s Morgens, ’s middags, s’ avonds en het maakt me ook niet uit welk seizoen het is. Nu is dit wel een iets lichtere thee dus wellicht voor sommige mensen wel lekkerder voor in de lente en zomer.

    4. Hoe zet jij deze thee het liefst?

Ik hou niet van sterke thee dus ik zet de thee in de waterkoker en schenk het in, dompel het zakje er heel even in en klaar. Lichte thee is favoriet.

    5. Wat is je favoriete lekkernij voor bij deze thee?

Een stukje homemade bananenbrood, een stukje pure chocolade of een appel in stukjes.

    6. Waar is deze thee te koop?

Ik kocht deze thee bij Sissy-Boy. Tegenwoordig is hij ook bij verschillende natuurwinkels te koop en laatst zag ik hem bij De tuinen/ Holland & Barrett.

Een zachte thee met lavendel. Dat klinkt zeker niet verkeerd! Plakje bananenbrood erbij, mmm….

Wil jij ook een keer jouw favoriete thee met ons delen? Beantwoord dan de zes vragen, maak een leuke foto en mail dit naar contact.lovefortea@gmail.com

Benieuwd naar de favoriete thee van andere theeliefhebbers? Neem dan een kijkje op de favoriete thee van-pagina.

Fotografie: Lesley

Eén reactie to “De favoriete thee van… Lesley”

  1. My Little Happiness 3 juli 2016 bij 15:28 #

    Leuk geworden dank je wel! Ik ga hem even delen van de week op mijn facebook pagina :-)

Geef een reactie

