Ice tea-week op LoveForTea

25 Jun

Sinds mijn eerste artikel over ice tea heb ik gemerkt dat dit artikel hartstikke goed bezocht wordt. Ook andere ice tea-artikelen bleken populair. En wat doe ik met die info? Nou, eigenlijk nooit zoveel, maar daar heb ik nu verandering in gebracht.

Ice tea-week op LoveForTea

Statistieken liegen niet. De ice tea-artikelen op LoveForTea worden goed bezocht. Elke keer heb ik dan ook het voornemen om er meer mee te doen, want blijkbaar zijn er meer mensen die zelf ice tea willen maken. Ik geef ze groot gelijk!

Dit keer heb ik mezelf een schop onder m’n kont gegeven, en heb ik besloten om ice tea wat extra aandacht te geven. Dit doe ik in de vorm van een ice tea-week. Ik dacht ik pak meteen goed uit. Daarom is het van 4 t/m 10 juli ice tea-week op LoveForTea!

Wat is de ice tea-week?

De ice tea-week is een week die helemaal in het teken zal staan van ice tea, en dan vooral ice tea-recepten. Elke dag deel ik een lekker recept met jullie om jullie zo van lekker veel inspiratie te voorzien om zelf aan de slag te gaan. Ik probeer zoveel mogelijk verschillende theesoorten de revue te laten passeren, denk aan oolong, rooibos en matcha. Ook zijn het zowel simpele recepten als recepten waar wat meer ingrediënten en geduld voor nodig zijn. Voor ieder wat wils dus.

Ik hoop dat jullie zin hebben in een week vol ice tea-recepten en dat ik jullie kan inspireren om zelf aan de slag te gaan. Ik ben er in ieder geval al druk mee bezig (lees: lekker ice tea drinken) en ik kijk uit naar jullie reacties en eigen recepten.

Van welke thee zet jij graag ice tea?

3 Reacties to “Ice tea-week op LoveForTea”

  1. sandravda 26 juni 2016 bij 11:20 #

    ik heb nog nooit ice tea gemaakt, dus ik ben benieuwd! Als je dan ook nog even voor de zon zou kunnen zorgen…

    • Kayleigh 26 juni 2016 bij 13:44 #

      Ik ga mijn best doen, want ik wil de zon ook wel wat vaker zien :)

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tea Moments juni ’16 | LoveForTea - 28 juni 2016

    […] milky oolong heb ik ook een aantal ice tea’s gedronken. Zelfgemaakte ice tea’s voor de ice tea-week natuurlijk. Zo heb ik onder andere dit recept met rooibos voor jullie die ik in de week van 4 t/m […]

Geef een reactie

