De favoriete thee van… Engelina

21 Jun

Ben je op zoek naar een thee die je in bijna elke stad wel kunt krijgen? En waarvoor je niet naar een speciale theewinkel moet? Dan is de favoriete thee van Engelina misschien iets voor jou.

Angelina combineert haar passie voor schrijven en beauty op haar blog Beauty Space. En daarnaast drinkt ze ook graag thee. Vandaag dan ook haar favoriete thee en dat is een oude bekende.

De favoriete thee van… Engelina

1.     Wat is jouw favoriete thee?
Mijn favoriete thee is rooibos citrus thee.

2.     Waarom is dit jouw favoriet?
De smaak van rooibos kan ik erg waarderen en de citrus toets maakt het helemaal af.

Favoriete thee van Engelina
3.     Wanneer drink jij deze thee het liefst?
Deze thee drink ik graag bij elke gelegenheid.

4.     Hoe zet jij deze thee het liefst?
Deze thee laat ik ongeveer een minuutje trekken.

5.     Wat is je favoriete lekkernij voor bij deze thee?
Ik eet er eigenlijk nooit wat bij.

6.     Waar is deze thee te koop?
Deze thee is te koop bij de HEMA .

Deze heb ik zelf ook gekocht en geproefd. Ik vond het jammer dat de citrus niet echt aanwezig was. Ik vond hem juist eerder kruidig. Maar ondanks dat is het zeker een lekkere rooibos om van te genieten.

Benieuwd naar de favoriete theeën van de theeliefhebber die Engelina voorgingen? Ga dan naar de favoriete thee van-pagina.

Wil jij ook een keer jouw favoriete thee met ons delen? Beantwoord dan de zes vragen, maak een leuke foto en mail dit naar contact.lovefortea@gmail.com.

Fotografie: Engelina

Eén reactie to “De favoriete thee van… Engelina”

Trackbacks/Pingbacks

  1. De favoriete thee van… Lesley | LoveForTea - 2 juli 2016

    […] terug kwam het eerste artikel van een nieuwe favoriete thee van…-reeks online. Na Marijke en Engelina is het vandaag de beurt aan Lesley, blogster van […]

Geef een reactie

