De favoriete thee van…Marijke

11 Jun

De favoriete thee van…-artikelen zijn terug van weggeweest! Deze nieuwe reeks wordt afgetrapt door Marijke, een van de twee blogsters van Mama’s met thee.

De favoriete thee van… Marijke

1.      Wat is jouw favoriete thee?
Op dit moment is mijn favoriete thee een thee met de naam Lucky Green.

2.      Waarom is dit jouw favoriet?
Het is een hele zachte, zoete en fruitige thee.

Favoriete thee van Marijke

3.      Wanneer drink jij deze thee het liefst? (’s ochtends, ’s avonds, zomer, winter)
’s Avonds. Als ik de hele dag al thee heb gedronken dan is dit een heerlijke verfrissende afwisseling.

4.      Hoe zet jij deze thee het liefst?
Gewoon met water uit de waterkoker. Even laten afkoelen, want anders wordt de groene thee bitter. En dan zet ik mijn filter met een beetje thee in het glas.

5.      Wat is je favoriete lekkernij voor bij deze thee?
Niet speciaal voor deze thee, maar bij alle thee. Wat mij betreft kun je alles snacken bij thee. Hartig of zoet. Maakt mij niet uit. Maar mijn voorkeur heeft chocola of lekkere koekjes als snack bij de thee.

6.      Waar is deze thee te koop?
Ik kreeg deze thee (op verzoek) met Moederdag. Hij is te koop bij een winkeltje bij ons in het dorp, Dunja.  En zij hebben ook het lekkerste ijs uit de omgeving, kan ik je vertellen. Oh en de heerlijkste bonbons in verrassende smaken. Ook heel leuk om dus een keer te gaan zitten voor een lekker kopje thee in de winkel, met voor de kinderen een ijsje.

Een zachte, zoete, fruitige thee, klinkt goed! En inderdaad, chocola en thee is ook een van mijn favoriete combinaties.

Wil jij ook een keer jouw favoriete thee met ons delen? Beantwoord dan de zes vragen, maak een leuke foto en mail deze naar contact.lovefortea@gmail.com

Foto: Marijke

Eén reactie to “De favoriete thee van…Marijke”

Trackbacks/Pingbacks

  1. De favoriete thee van… Lesley | LoveForTea - 2 juli 2016

    […] terug kwam het eerste artikel van een nieuwe favoriete thee van…-reeks online. Na Marijke en Engelina is het vandaag de beurt aan Lesley, blogster van […]

Geef een reactie

