Ice tea van Lemon Poppy

7 Jun

In de zomer ben ik gek op ice tea. De zelfgemaakte variant en niet die uit een pak. Op het Dutch Tea Festival ontdekte ik Lemon Poppy, ice tea zonder toegevoegde suikers. Die moest ik natuurlijk proberen.

Lemon Poppy stands for healthy, inspired creativity, happiness, next generation, free thinking and joy in life.

Zo’n merk bevalt mij wel!

Oprichtster van Lemon Poppy is de Albanese Edvina. Ze studeerde in Utrecht en woont nu in Amsterdam. In 2014 bedacht ze het concept rondom Lemon Poppy en in 2015 was haar thee, Çaj Mali, verkrijgbaar. En sinds kort heeft ze ook een lijn met heerlijke ice tea’s!

Op het Dutch Tea Festival heb ik ze geproefd en er uiteindelijk eentje gekocht om thuis van te genieten.

N°2 Fresh – lemon & lime juice

Ice tea van Lemon Poppy

Heerlijk verfrissend! Ondanks dat er sap van citroenen en limoenen inzit hoef je niet bang te zijn voor een zuurtje. Het is daartegenover juist zoetig. De basis van deze ice tea is de Çaj Mali uit Albanië. Op een heerlijk warme dag smaakt deze ice tea op z’n best. Goed koelen en je zomerse genietmomentje is klaar.

Ik ben fan van deze ice tea en de presentatie. Geweldig zo in een fles! Jammer dat er maar een halve liter inzit, want het is zo op! Mocht ik ergens zijn, zin hebben in een dorstlesser, en een fles ice tea van Lemon Poppy zien staan, dan weet ik zeker dat ik van een van de andere smaken ga genieten.

Net zo’n ice tea-fan als ik? Dan ben ik benieuwd naar jouw favoriete ice tea-recept! Deel hem hieronder bij de comments.

 

Eén reactie to “Ice tea van Lemon Poppy”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tea Moments juni ’16 | LoveForTea - 28 juni 2016

    […] kon ik de ice tea van Lemon Poppy niet zomaar laten verstoffen in een hoekje. Ik had hem al geproefd en wist dat hij heerlijk was. […]

Geef een reactie

