Volg LoveForTea op Steepster

8 Mrt

Ben je al bekend met Steepster? Dit is een online thee community vol theeliefhebbers van over de hele wereld. In deze community deel je jouw ervaringen met verschillende soorten thee. 

Wat is Steepster?

Zoals ik al zei is Steepster een online thee community waar je jouw ervaringen met verschillende theesoorten kunt delen. Zie het als jouw theekastje, maar dan online. Je kunt hier precies aangeven hoe jij welke thee gezet hebt, en wat jij van de thee vindt. In dit digitale theekastje kun je dus al je tasting notes terugvinden.

Naast je eigen notitieboekje kun je ook andere theeliefhebbers volgen op hun reis door de wereld van thee. Je krijgt dan berichtjes over welke thee ze gedronken hebben en wat ze ervan vonden. Ook kun je theeën aan je wensenlijstje toevoegen of gelijk aanschaffen.

Steepster profiel LoveForTea

Zelf heb ik ook een profiel op Steepster. Ik moet bekennen dat ik deze al zeker enkele maanden heb, maar er nog niet aan gewend ben om te gebruiken. Maar daar gaat verandering in komen. Ik heb een herinnering voor mijzelf ingebouwd dat ervoor moet gaan zorgen dat elke thee die op mijn site verschijnt ook op mijn Steepster-account terug te vinden is. Daarnaast wil ik hier ook thee reviewen die niet op mijn site komt. Deze drink ik bijvoorbeeld in de horeca of bij iemand thuis.

Mocht je het dus interessant vinden om mijn reis door de wereld van thee ook op Steepster te volgen dan kun je mij volgen. Maar ik volg ook graag jou. Heb je dus een profiel en vind je het goed dat ik in je digitale theekastje rond kom snuffelen, laat dan jouw profielnaam achter in de reacties. Ik ben namelijk heel benieuwd wat jullie graag drinken.

Ben jij iemand die notities maakt over thee?

2 Reacties to “Volg LoveForTea op Steepster”

  1. Marielle 8 maart 2016 bij 11:32 #

    Bedankt voor de leuke tip!

Geef een reactie

