Wat lees jij graag op LoveForTea?

1 Mrt

De laatste tijd zijn mijn gedachten vaak bezig met mijn blog. Niet dat ik wil stoppen, maar ik wil verandering. Niet van onderwerp, hoor! Toch ben ik toe aan iets nieuws, iets anders of iets extra’s. Zo heb ik laatst de lay-out al ietsiepietse aangepast (was het je opgevallen?). Maar ik heb ook een vraag aan jou: Wat lees jij graag op LoveForTea?

Ik ben veel op het internet te vinden (misschien iets te veel) en ik zie veel blog designs voorbij komen. Sommige fantastisch en sommige iets te druk. Toch denk ik bij het lezen van andere blogs aan mijn eigen blog design. Ik ben nog steeds tevreden met mijn lay-out, maar laatst betrapte ik mijzelf erop dat ik weer tussen de WordPress designs aan het rondneuzen was. Een bepaalde lay-out sprak mij erg aan, en het had niet veel gescheeld of ik had hem geactiveerd. Toch heb ik het niet gedaan, want ik mistte toch wel wat dingen. Daarom heb ik naar mijn huidige design gekeken en deze ietsiepietse aangepast.

Zo heb ik onder andere het lettertype aangepast en heb ik de ‘lees meer’-knop ontdekt. Hierdoor heb je op de homepage sneller een overzicht van meerdere artikelen en hoef je minder lang naar beneden te scrollen om een ander artikel te lezen. Hierdoor krijgen de foto’s ook meer aandacht.

LoveForTea in beweging

Inhoudelijk ben ik nog wat aan het spelen. Zo wil ik graag een derde artikel in de week toevoegen. Ik heb hier wat ideetjes voor, maar ik vond het ook wel eens tijd worden om aan jullie te vragen wat jullie graag lezen of zouden willen lezen. Vind je het bijvoorbeeld leuk om regelmatig een leuke theespreuk voorbij te zien komen, of juist een theefilmpje van Youtube (Mijn hoofd op camera lijkt me geen goed idee)? Misschien zeg je wel, Nee, geef mij maar gewoon thee reviews.

Met andere woorden, ik ben benieuwd naar wat jij graag op LoveForTea leest of zou willen lezen. Laat het achter bij de reacties en wie weet komt dat derde artikel sneller dan gedacht.

Mocht je een voorbeeld hebben van een bepaald soort artikel dat je hier graag zou willen zien, laat de link dan ook achter in de reacties.

6 Reacties to “Wat lees jij graag op LoveForTea?”

  1. Carla vdM 2 maart 2016 bij 18:53 #

    Wat ik leuk vind…..mmm…zoveel en jij hebt al heel veel op je blog staan.
    Ik ben nog niet uitgelezen.
    Er zijn tegenwoordig ook heel veel boeken over thee te krijgen, misschien kun je daar iets mee doen.
    Of iets over de hobby/verzamelen van theezakjes (er is iemand die 76.000 verschillende theezakjes heeft), theekopjes, mokken etc. etc.

  2. loenaaraya 1 maart 2016 bij 15:38 #

    Wat ik graag lees? De theereviews zeker! En de uitleg over smaken en het thee alfabet! Ik verkoop thee en moet dus regelmatig thee’s uitleggen en bespreken en mag graag de visie van anderen lezen! Verder misschien eens iets met vruchtenthees, mijn persoonlijke favoriet :)

  3. Jiska 1 maart 2016 bij 11:21 #

    Wat ik leuk vind om te lezen, naast theereviews:
    * Aankondigingen van thee-evenementen
    * recensies van theewebshops
    * iets meer over zwarte thee, je hebt zelf een vrij duidelijke voorkeur voor groen namelijk ;)
    * interviews met andere theeliefhebbers en theekenners
    * iets over tea-food-pairing
    * recensies van theewinkels en thee-barren door het land, eventueel met hulp van bloglezers

    Misschien schiet me nog meer te binnen maar voor nu heb je weer wat input!

Geef een reactie

