Tea Moments’16 februari

27 Feb

We zijn weer bijna door de maand februari heen. Nog twee dagen en dan zit ook de tweede maand van 2016 er weer op. Dit betekent dat het weer tijd is om mijn tea moments van februari met jullie te delen.

Zo kreeg ik deze maand twee heerlijke pakketjes binnen. Oké, InfiniTea kwam eigenlijk nog in januari, maar dan ook nog maar net. De eerste kop dronk ik in februari en daar was ik meteen enthousiast over. Dit was namelijk InfiniTea’s Dream. Een heerlijke vruchtenmelange vol smaak. Ook viel er een pakketje van Purethee.nl op de mat. Hier was ik aangenaam verrast door de zwarte thee met honing.

Deze maand heb ik ook veel vaker thee met eten gecombineerd. Niet alleen ben ik al maanden fan van een kop thee bij de lunch, maar deze maand heb ik ook een poging gedaan om met thee te bakken. Het resultaat is een zandkoekje waar ik nog niet helemaal tevreden mee ben. Het recept laat dan ook nog even op zich wachten. Ik wil natuurlijk wel een recept delen waarbij je de thee ook echt proeft in het koekje.

Natuurlijk waren er ook momenten waarop ik gewoon even rustig op de bank zat met een kop thee. Zo genoot ik onder andere van een heerlijke green needle, en zat er weer een theebloem in mijn glas. Prachtig om naar te kijken.

Februari is ook de maand dat ik eindelijk een kop matcha kan proberen, want ik kreeg een zakje toegestuurd van Mr&Mrs Tea. Bedankt! Naast dat kopje matcha heb ik ook een aantal recepten op het oog waarvoor ik deze matcha ga gebruiken. Zo heb ik al twee ontbijtjes in de planning staan om te proeven. Ook mocht ik weer thee uitzoeken uit de reizende theedoos.

Je ziet het, februari is weer een leuke theemaand geweest.

Wat was jouw favoriete tea moment van februari?

Eén reactie to “Tea Moments’16 februari”

  1. Henderica 27 februari 2016 bij 12:24 #

    Leuk overzicht, ben benieuwd naar het uiteindelijke recept van de zandkoekjes met thee :)

Geef een reactie

