Review: InfiniTea’s Dream

2 Feb

Vorige week kreeg ik een pakketje van InfiniTea met daarin drie theeën, waaronder deze InfiniTea’s Dream. Aangezien ik al tijden geen vruchtenmelange heb gedronken en gereviewd, vond ik het wel weer eens tijd worden. En met deze thee heb ik zeker een goede keuze gemaakt.

InfiniTea

InfiniTea vind je in de Markthal in Rotterdam. Alle thee is 100% biologisch en zelfs de verpakkingen zijn van biologisch afbreekbaar materiaal. Super! In de winkel van InfiniTea vind je minstens 40 verschillende soorten thee. Ook kun je hier terecht voor thee accessoires zoals theepotten, theezeefjes en natuurlijk voor advies. Toen ik in de Markthal was heb ik ze helaas niet gezien, maar mocht je er zijn ga dan zeker even langs!

InfiniTea’s Dream

InfiniTea's Dream vruchtenmelange

Ingredienten: bamboebladeren, ananas, kokos, mango, banaan (de vruchtjes en de kokos zijn ook heerlijk om ertussenuit te snoepen)

Voor het zetten

Hoeveelheid: 2 gram
Watertemperatuur: 100°C
Trektijd: 7 minuten

Na het zetten

Geur: De bamboe en de gedroogde vruchten zijn subtiel zoet.
Smaak: Deze melange is heel lichtgeel van kleur en zit bomvol smaak. De vruchten maken deze melange subtiel zoet, maar zorgen ook voor een lichte kick die je achter in je keel proeft. De smaak is subtiel, maar rijk en blijft lang in je mond achter. Met elke slok voert deze melange je mee naar een exotisch land waar je op het strand uit een kokosnoot drinkt en exotische vruchten eet.

Neem op een grijze dag zoals vandaag de tijd om even heerlijk van deze thee te genieten. Zet je telefoon uit, zorg dat je heerlijk op de bank kunt zitten en waan je op een exotisch eiland met een heerlijke cocktail in je hand en je voeten in het zand. En mocht je geen fan zijn van deze vruchtenmelange dan is de White Paradise ook zeker een aanrader om bij weg te dromen.

Is het al duidelijk dat ik niet zo veel met grijs weer heb? :)

Wat is jouw favoriete thee op bij weg te dromen?

Eén reactie to “Review: InfiniTea’s Dream”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tea Moments’16 februari | LoveForTea - 27 februari 2016

    […] net. De eerste kop dronk ik in februari en daar was ik meteen enthousiast over. Dit was namelijk InfiniTea’s Dream. Een heerlijke vruchtenmelange vol smaak. Ook viel er een pakketje van Purethee.nl op de mat. Hier […]

Geef een reactie

