Tea Moments’16 januari

30 Jan

 

De eerste maand van 2016 is alweer voorbij. En dat ging snel, mede door de vele koppen thee van deze maand. Kijk mee naar mijn Tea Moments van januari.

 

Tea Moments'16: White Moon thee van Basilur

Eind december ontving ik een pakketje met twee prachtige blikken. Dit pakketje was afkomstig van His or Her en erin zaten twee heerlijke theeën van Basilur thee. Basilur is een prachtig theemerk uit Sri Lanka en ze gebruiken alleen de beste ingrediënten. Deze White Moon was mijn favoriet toen ik deze in januari eindelijk kon proeven. Romig, zacht en fris. Een echt geniet momentje.

Tea Moments'16: Rooibos citrus van de HEMA

Ook liep ik deze maand ineens tegen een schap aan bij de HEMA met deze leuke theeblikjes. Voor thee ga ik nooit naar de HEMA dus ik was dan ook even verrast. Ik besloot een rooibos mee te nemen. De andere smaken spraken mij niet zo heel erg aan. Deze losse thee van de HEMA smaakt erg goed, maar de naam is wel een beetje misleidend.

Tea Moments'16: White Paradise van Teasenz

Tijdens het drinken van deze White Paradise van Teasenz waande ik me echt op een tropisch eiland. Een thee met een geweldige smaakcombinatie die goed in balans is.

Tea Moments'16: YourSurprise

Een pakketje van Your Surprise! Wat er precies in zit houd ik nog even voor me. Snel meer!

Tea Moments'16: Tea is always a good idea

Laatst heb ik ook het hand letteren ontdekt. Op een creatieve manier letters op papier zetten. Ik heb nog een lange weg te gaan, maar zolang ik thee-quotes blijf vinden, blijf ik oefenen.

Tea Moments'16: InfiniTea thee

En in de laatste week van januari viel dit pakketje op de deurmat. Heerlijke InfiniTea! Snel meer over vooral de InfiniTea’s Dream.

Naast deze Tea Moments dook ik in januari ook in de basis van tea pairing en ging ik op zoek naar de oorsprong van het woord thee.

Wat was jouw favoriete tea moment van januari?

Geef een reactie

