10 meest gelezen artikelen van 2015

29 Dec

29 december 2015. Nog 2 dagen en dan sluiten we 2015 knallend af. Een jaar waarop ik best tevreden mag terugkijken, want met mijn blog gaat het hartstikke goed! Ook in 2016 hoop ik op vele bezoekjes van jullie en andere theeliefhebbers. Maar niet voordat ik 2015 goed heb afgesloten met de 10 meest gelezen artikelen van 2015.

Thee quote LoveForTea

De top 10

  1. 4 heerlijke recepten op je eigen ice tea te maken – 8449 bezoekers
    Begrijpelijk, want wie houdt er nou niet van zelfgemaakte ice tea?
  2. De voordelen van verse muntthee – 5759 bezoekers
    Nadat ik verse muntthee ontdekt heb, snap ik wel waarom dit artikel zo vaak bezocht is.
  3. Vijf makkelijke en natuurlijke manieren om je theepot schoon te maken – 1434 bezoekers
    Voor die keer dat je theepot echt een opfrisser kan gebruiken.
  4. Review: Pickwick slaap lekker thee – 1412 bezoekers
    Ook in 2015 zochten mensen naar een manier om lekker in slaap te vallen.
  5. 10 thee eieren van nu – 472 bezoekers
    Ik zie dit als een teken dat steeds meer mensen losse thee gaan gebruiken.
  6. Alles over de bruinige aanslag in je theepot – 441 bezoekers
    Thee zetten in een theepot gaat vaak samen met dat bruinige laagje.
  7. 4 recepten voor heerlijke ice tea – suikervrij – 377 bezoekers
    Ice tea recepten blijven populair.
  8. Losse thee en theezakjes, welke zorgt nu eigenlijk voor de beste thee? – 339 bezoekers
    In 2015 waren we op zoek naar een goede kop thee.
  9. Thee proces van plukken tot verpakken – 289 bezoekers
    Ook het theeproces kreeg aandacht het afgelopen jaar.
  10. DIY theedoos voor losse thee – 271 bezoekers
    Alweer losse thee! Het bewaren is misschien wat lastiger dan theezakjes, maar dan heb je ook wat.

Super leuk om te zien dat losse thee ook dit jaar weer veel aandacht heeft gekregen. Ik hoop dan ook dat er door deze artikelen veel nieuwe losse thee liefhebbers zijn bijgekomen. En dan het aantal ice tea liefhebbers! In 2016 moet ik daar echt meer mee gaan doen (dit heb ik mijzelf vaker horen zeggen…).

De verrassing voor mij was het aantal bezoekers die mijn ‘over mij‘-pagina hebben bezocht. 371 bezoekers! Ik heb hem dit jaar geüpdatet en ondanks dat ik altijd aan deze pagina kan blijven sleutelen hoop ik dat jullie mij er een beetje door leren kennen.

Ook de ‘thee zetten‘-pagina werd goed bezocht dit jaar. Sinds deze in juni online ging is deze al 289 keer bezocht. Op deze pagina vind je richtlijnen over hoe je een goede kop thee kunt zetten.

Ik ben blij met hoe het het afgelopen jaar is gegaan. Ik ben blij met alle reviews die ik heb kunnen schrijven, ik ben blij met mijn nieuwe 30 days of tea-reeks en ik ben blij met alle ideeën die in mijn hoofd rondspoken waardoor ik ook in 2016 mijn liefde voor thee met jullie wil blijven delen.

Tot volgend jaar!

Heb je tips of ideeën om LoveForTea nog leuker te maken voor de theeliefhebber dan hoor ik dat graag bij de reacties of mail mij: contact.lovefortea@gmail.com.

 

Geef een reactie

