4x Thee op Instagram

19 Dec

Als theeliefhebber vind ik het niet alleen heerlijk om thee te drinken, maar ook om te genieten van mooie theefoto’s. Sinds ik deze zomer een LoveForTea-account heb op Instagram ben ik ook fanatiek op zoek gegaan naar leuke, inspirerende en interessante thee-accounts en deze deel ik graag met jullie. Vandaag, 4x thee op Instagram.

Valley of Tea

Instagram must follow: Valley of Tea

Voor een account vol foto’s waarop het pure en natuurlijke karakter van thee centraal staat moet je bij Valley of Tea zijn. De foto’s zijn sfeervol en zijn net zo verwarmend als een kop thee.

Leuketheetjes

Instagram must follow: Leuketheetjes

Een Nederlandse theeblogger met prachtige theefoto’s. Haar foto’s zijn puur en in plaats van gezette thee staan hier de losse theeblaadjes centraal. Daarnaast krijg je af en toe een glimp in het leven van deze tea lover.

Tea for me please

Instagram must follow: Tea For Me Please

Nicole Martin is de eigenaresse van dit prachtige thee-account. Naast het drinken van thee, schrijft ze over thee op haar blog en op The Daily Tea. Haar account staat vol foto’s van losse thee, rustieke theekopjes en geweldige accessoires.

Teaspoonsandpetal

Instagram must follow: Teaspoonsandpetals

Ik kan uren kijken naar deze prachtige foto’s. Alexis Siemons is theekenner en auteur van ‘With tea’. In dit vierjaarlijkse tijdschrift combineert ze thee met koken. Hartstikke leuk! Haar foto’s zijn licht, eenvoudig en geven thee alle aandacht die het verdient.

Ben jij ook gek op het kijken naar theefoto’s en weet jij nog een website of een instagram-account die ik gewoon moet volgen? Laat het achter, want ik kan altijd nieuwe inspiratie gebruiken als het gaat om theefotografie. 

Eén reactie to “4x Thee op Instagram”

  1. Superwoman op sloffen 19 december 2015 bij 11:28 #

    Oh wauwh! Mooi zeg! Daar had ik nog niet aan gedacht! Ik pin vooral leuke tassen en theepotten op Pinterest, maar daar vind je ongetwijfeld ook mooie theefoto’s. Instagram gebruik ik sinds kort nog maar actief, ga dus eens moeten zoeken ;)

Geef een reactie

