LoveForTea bestaat 3 jaar!

6 Dec

Niet alleen vliegt 2015 voorbij, ook zijn de laatste drie jaar bloggen voorbij gevlogen. Precies 3 jaar geleden kwam mijn eerste blogpost online en vandaag de dag schrijf ik nog steeds met veel plezier over thee.

LoveForTea bestaat 3 jaar!

Ik begon met LoveForTea als bezigheidstherapie na mijn afstuderen. Ik wilde iets doen wat ik leuk vond om zo alle onsuccesvolle sollicitaties mijn dag niet te laten overheersen. Ik was meteen verliefd op het schrijven over het drankje waar ik elke dag van geniet en nu drie jaar later schrijf ik er nog steeds met veel liefde over.

In die drie jaar heb ik veel leuke dingen mogen doen. Niet alleen heb ik thee van o.a. merken als Tea-Adventure, Senza Tea, Thee van de Markt, Theejoy, Marjal Stevia en Sencha Tea Company mogen ontvangen en proberen, daarnaast heb ik een theeproeverij bijgewoond bij Tea-AdventureTheejoy en Tea in the City en mocht ik aanwezig zijn bij het persevent van Newby.

Daarnaast heb ik weer een 30 days of tea-project kunnen doen, verschillende DIY-projecten en een drietal theeboek reviews online gezet. En vergeet niet alle thee reviews die ik heb mogen schrijven. Dingen waar ik heel blij van word en waarvan ik hoop dat ik er nog lang mee door mag gaan.

Natuurlijk kon ik al deze leuke dingen niet doen zonder jullie, en daarom ga ik iemand blij maken met een leuke verassing. Ik heb namelijk een LoveForTea theebox samengesteld waarmee je een heerlijk thee moment voor 2 personen kunt creëren.

Wat zit erin?

Thee natuurlijk. Theejoy heeft twee heerlijke theeën aan de theebox toegevoegd waar je heerlijk van kunt genieten tijdens koude en natte dagen. Ook Tea-Adventure heeft een aantal van hun fantastische theeën aan de box toegevoegd, waaronder een heerlijke jasmijnparel. Een favoriet van mij.

Daarnaast zijn er ook een aantal theeën uit mijn eigen theelade in de box te vinden en voeg ik natuurlijk iets lekkers toe voor bij de thee. Oftewel, een theebox waarmee je met z’n tweeën heerlijk van kunt genieten.

Hoe doe je mee?
Kans maken op deze heerlijke theebox? Meedoen is niet moeilijk. Het enige wat je moet doen is hieronder een reactie achterlaten waarin je vertelt met wie jij van deze theebox wilt gaan genieten.

Je kunt reageren t/m zaterdag 12 december. Op zondag 13 december maak ik de winnaar bekend.

9 Reacties to “LoveForTea bestaat 3 jaar!”

  1. Carla vdM 11 december 2015 bij 00:31 #

    Keep on writing…..gefeliciteeerd….ik vind het errug leuk om je blog te lezen.
    Ik zou van deze theedoos met inhoud gaan genieten samen met mijn zoon.
    Hij is een fanatieke Barista en gek op alles wat met koffie te maken heeft, misschien gaat jou feestelijke 3-jarige LoveforTea-box hier verandering in brengen.

  2. Lieke Delemarre 9 december 2015 bij 19:46 #

    Van harte, blijf vooral thee promoten Kayleigh, dan wordt Nederland bewust van de wondere wereld van de thee… Ik zou de theebox graag willen winnen om samen met mijn broertje een kop thee te drinken. Na bijna tien zware en donkere jaren klimt hij nu op uit het dal en dat wil ik graag vieren met hem!

  3. Misses T. 9 december 2015 bij 16:17 #

    Hey Kayleigh,

    Gefeliciteerd met deze mijlpaal, ik hoop dat je ons nog lang vermaakt met je blogs!

  4. Wendy 9 december 2015 bij 00:17 #

    Getheelificeerd! ;-) Ik heb je blog pas ontdekt en ben nu al groot fan. Mocht ik de thee winnen dan zal ik het delen met mijn Japanse vriendin Naeko, zij is net als ik dol op thee en we sturen elkaar maandelijks theezakjes toe. Ken je de Japanse Karel Capek thee? De verpakking is te leuk om open te maken! Mocht je interesse hebben dan stuur ik je graag een zakje toe, laat het maar weten.

  5. Henderica 7 december 2015 bij 12:06 #

    Gefeliciteerd met je 3e blogverjaardag! Ik waag ook graag een kansje voor de theebox. Denk dat ik er vooral samen met mijn vriend van zou genieten. De dag doorspreken onder het genot van een kopje thee is iets wat we doordeweeks haast dagelijks doen :).

  6. Kristin 6 december 2015 bij 14:54 #

    Gefeliciteerd Kayleigh! Ik vind het leuk om je passie voor thee terug te lezen op deze blog. Ik ben zelf ook steeds opzoek naar nieuwe thee smaken en probeer steeds iets nieuws uit.

    Thee drink ik het liefst met mijn zusje. Lekker kletsen onder het genot van een lekker kopje thee met natuurlijk wat lekkers. Ik wens je veel succes met het behouden van deze leuke, inspireerde blog!

  7. Jiska Sanders-van Soest 6 december 2015 bij 12:38 #

    Gefeliciteerd Kayleigh! Ik geniet echt van je blogposts – ze hebben mij zélfs wat meer naar niet-zwarte-theetjes doen grijpen en dat is knap in mijn geval ;)

    Uiteraard ga ik ook een gooi doen naar deze theebox. Ik zou mijn vriendin Annechien heel graag uitnodigen om samen een gezellige theemiddag te hebben. Annechien werkt in de gehandicaptenzorg, doet een opleiding om een niveau hoger te komen, én is ook nog eens mantelzorger voor haar eigen partner die fysiek steeds verder achteruit gaat.
    Ik ben zelf o.a. mantelzorger voor mijn terminaal zieke broer en weet hoe zwaar dit kan zijn. Ze heeft daardoor maar weinig tijd voor zichzelf en zo’n theemiddag zou ze heerlijk vinden.

  8. Mariëlle 6 december 2015 bij 12:07 #

    Kayleigh. Gefeliciteerd! Leuk om steeds je passie voor thee terug te lezen in je blogposts. Knap ook hoe je steeds weer op creatieve wijze een andere kant van de thee belicht. Inspirerend. Hoop dat je nog lang doorgaat om je objectieve en eerlijke mening te geven over thee en hun aanbieders en iedereen meer kennis te laten nemen van dit mooie wereldse drankje.

Geef een reactie

