Tea Moments’15 november

1 Dec

November is voorbij en door de cadeautips is het Tea Moments artikel van november doorgeschoven naar december. December?! Ja, het is alweer december! De tijd vliegt, maar niet voordat ik jullie meeneem naar mijn Tea Moments van november.

Tea Moments november

Tea Moments: Theepakketje van Tea-Adventure.com

Begin deze maand viel dit pakketje op de mat. Een heerlijk pakketje van Tea-Adventure. Ik ben nog druk bezig met het proeven van al deze theeën, maar de theemok kan ik jullie alvast aanraden. Binnenkort meer!

Jasmine Dragon Pearls

Dit was de eerste thee van Tea-Adventure dat ik proefde, de Jasmin Dragon Pearl. Een heerlijk zachte jasmijn thee waar ik van genoten heb. Deze pareltjes zelf zijn ook al een lust voor het oog.

Zakje masala chai van Newby

Deze heeft weken op mij liggen wachten, de masala chai van Newby. Tijdens het persevent van het merk in Amsterdam zat een doosje van deze thee in de goodiebag. Een heerlijke zwarte thee met een kruidig karakter.

Tea Moments: Thee met pepernoten

Afgelopen maand heb ik ook weer pepernoten gebakken. Een kleine hoeveelheid die ook niet lang op tafel heeft gestaan. Ik genoot er lekker van met een kop thee in mijn nieuwe mok.

Tea Moments: Daugthers Ring

Nog zo’n mooie en lekkere thee waar ik van heb kunnen genieten. Deze daughter’s ring haalde ik uit de Reizende TheeDoos.

Tea Moments: Matcha Latte

In oktober ben ik ook bezig geweest met het perfectioneren van mijn matcha latte recept. Na alleen een latte gemaakt te hebben met of water of melk heb ik nu beide gecombineerd. De thee zetten met warm water en dan warme opgeklopte melk toevoegen. Heerlijk schuimlaagje, heerlijke matcha latte.

November ging snel, maar niet zonder thee. Ook op mijn blog kwam er weer van alles voorbij, naast een review van een origami theefilter gaf ik ook vier cadeautips voor een cadeau waar elke theeliefhebber blij van wordt. En ik ben nog niet klaar met het begrip cadeau!

Wat was jouw Tea Moment van november?

Geef een reactie

