Tea Moments’15 oktober

31 Okt

 

Nog twee maanden en dan zit 2015 er ook alweer op! Ik realiseer het me nu pas en dat terwijl het voor mijn gevoel pas net juli is geweest. De tijd vliegt zeker voorbij als je allemaal leuke dingen doet! Gelukkig zijn er nog drie maanden waarop ik kan terugkijken, te beginnen met mijn Tea Moments van oktober.

Tea moments oktober: tea tasting

Veel te laat ging ik de thee proeven die ik uit de Reizende TheeDoos gepakt had. Begin september lag de doos op de deurmat en begin oktober hou ik een tea tasting. Beter laat dan nooit laten we maar zeggen! Uit de doos haalde ik theeën die ik zelf niet zo snel zou kopen en dit is goed bevallen. Lees deel 1 en deel 2 van mijn Reizende TheeDoos avontuur voor de reviews.

Tea moments oktober: bloggen

Het vooruit werken en een goede planning bevallen erg goed en na een korte brainstormsessie heb ik voor elke dinsdag en zaterdag in november al een idee klaar staan. De planning kan nog wat veranderen, maar wat wel vaststaat is dat ik elke zaterdag een cadeau voor de theeliefhebber met jullie ga delen. Mocht je dus al in de stress schieten, omdat de decembermaand er weer aankomt, geen paniek. In november deel ik vier cadeaus waar elke theeliefhebber blij van wordt.

Tea moments oktober: Senza spicy chai

Deze maand kreeg ik ook een pakketje van Senza. Hierin zaten niet alleen heerlijke theeën, maar ook hun nieuwe origami theefilter. Ik ben zeer benieuwd naar dit ingenieuze theefilter en zal ik in november zeker aan een review onderwerpen. Tot die tijd proef ik hun heerlijke theeën waaronder deze Spicy chai. Heerlijke kruiden en specerijen om mee op te warmen.

Tea moments oktober: muntplantje in pot.

Deze maand was het ook eindelijk tijd om mijn munttakjes in een potje te zetten. Na een lang verblijf in een glas water met een uitgebreid wortelstelsel als resultaat, hoop ik nu op net zo’n succes in een potje met grond. Duimen maar!

Tea moments oktober: aanwinst reizende theedoos

De artikelen over de Reizende TheeDoos waren nog niet online verschenen en ik vond de TheeDoos alweer op de deurmat. Het was weer tijd om moeilijke keuzes te maken. Deze twee theeën zijn het uiteindelijk gevonden. Een nieuwe thee om ’s ochtends van te genieten en een groene thee die er heel mooi uitziet. Deze komt zeker voorbij op mijn blog.

Tea moments oktober: origami theefilter

Ik haalde ook eindelijk dit origami theefilter van Senza uit de verpakking. Ze lagen al een tijdje op mij te wachten, maar met dagen gevuld met werken aan mijn scriptie is de tijd nemen voor een kop thee er bij in geschoten. Tijd om daar verandering in te brengen! Binnenkort lees je meer over dit ingenieuze theefilter.

Oktober was een maand met zon, vorst en regen. Een maand waarin ik mijn herfstthee toppers weer tevoorschijn haalde en voor het eerst een matcha latte recept uitprobeerde. Op naar meer heerlijke momenten in november!

Wat waren jouw favoriete Tea Moments van oktober?

2 Reacties to “Tea Moments’15 oktober”

  1. Carla vdM 1 november 2015 bij 10:44 #

    Hallo, door het zoeken op ‘thee dieren’ kwam ik op jou blog en heb van alles gelezen (stukje over het Amserdam Coffee Festival errug leuk, heb het dit jaar gemist) en hier en daar geklikt. Wat een ontzettend leuk blog heb je…ik ben fan…en volg je van nu af aan ;o)

Geef een reactie

