Tea Moments’15 september

29 Sep

Tea moments september

Vanwege mijn vakantie en de 30 days of tea-reeks is het laatste Tea Moments artikel alweer van juni! Tijd om dit weer op te pakken en jullie mijn favoriete thee momenten van afgelopen maand te laten zien.

verse munt thee

Na mijn vakantie was het tijd om series in te halen. Niet dat ik nou zoveel volg, maar een paar afleveringen moest ik toch echt terugkijken. En hoe kan dat beter dan met een kop verse munt thee.

six leaves thee wild rose

Na mijn vakantie kon ik ook eindelijk weer mijn theelade induiken om een lekkere thee uit te zoeken. Op een regenachtige dag smaakt deze Wild Roses van Six Leaves perfect.

theejoy bestelling

Mijn Theejoy bestelling kwam binnen! Tijdens mijn vakantie kwam ik via Facebook een bericht tegen met dat je hier matcha kunt kopen dus toen ik thuis was moest ik dit wel bestellen.

Teazi thee

Ook viel dit pakje van Teazi op de mat. De eerste review is al geschreven en komt volgende week online! Er komen zeker nog meer reviews aan.

rising sun van teazi

Hier alvast een klein voorproefje van Teazi. Deze Rising Sun is al een lust voor het oog.

reizende theedoos inhoud

Mijn derde pakketje deze maand. Zo krijg je niks en zo valt er bijna wekelijks wat op de mat. Dit keer is het de reizende theedoos van Leuketheetjes.nl. Super leuk idee! Een pakketje vol thee wordt steeds rondgestuurd en daar mag je zoveel thee uit halen als je wilt. Wel moet je de doos weer met net zoveel thee aanvullen. Het kiezen was lastig, maar is uiteindelijk gelukt.  Welke thee ik gekozen heb? Daarvoor moet je mijn blog de komende weken in de gaten houden.

theepress bij pippers

Tijdens een dagje Amsterdam moet er geluncht worden en tijdens het lunchen moet er thee gedronken worden. Bij Pippers genoot ik niet alleen van een lekkere zalm salade en twee kleine broodjes, maar ook van een heerlijke groene thee.

matcha latte met melk en water

En aan het eind van deze maand had ik pas tijd om de matcha latte mix van Theejoy te testen. Ik heb twee varianten gemaakt, links met melk en rechts met water. Wat een verschil in kleur! Binnenkort de review!

Deze maand heb ik nog heerlijk kunnen genieten van zomerse theeën, maar ik ben bang dat daar snel verandering in komt. Gelukkig heb ik een aantal theeën waar ik al weer naar uitkijk dus de foto’s met een kop thee en een warm dekentje zullen niet al te lang meer op zich laten wachten.

Wat was jullie favoriete tea moment van september en kijken jullie uit naar alle herfsttheeën die eraan komen? 

4 Reacties to “Tea Moments’15 september”

  1. Bennienc 30 september 2015 bij 00:19 #

    Ik geniet echt van je blog. Ik kan sinds een paar maanden weer volop thee drinken (ben even moeten stoppen door maagproblemen) En kijk elke keer echt uit naar de nieuwe soorten en winkeltjes om ze te kopen die je bespreekt :)

    • Kayleigh 30 september 2015 bij 09:17 #

      Wat leuk om te horen! :) Ik vind het ook heerlijk om thee te drinken en om deze met jullie te delen, maar dat is geen verrassing :p Wat fijn ook dat je weer thee kunt drinken.

  2. loenaaraya 29 september 2015 bij 08:30 #

    Thee bij mijn moeder is er altijd wel eentje die eruit springt. Sinds kort zijn ze thuis net als mij gek op thee en worden er regelmatig nieuwe uitgetest. Dus als ik daar ben, heb ik opeens een hele nieuwe collectie om uit te kiezen! :D

    • Kayleigh 29 september 2015 bij 09:25 #

      Altijd fijn als anderen ook zo enthousiast zijn over thee :) Goede reden om vaak op de thee te gaan.

Geef een reactie

