30 days of tea ’15 overzicht

25 Aug

Na de aftrap op Schiphol heb ik vorige week deze 30 days of tea-reeks afgesloten bij mijn vriend in Amerika. 30 dagen lang heb ik thee op de foto gezet en met jullie gedeeld. Mocht je wat later ingestapt zijn of gewoon alle foto’s in een opslag willen zien dan komt dat goed uit, want vandaag heb ik voor jullie een overzicht van alle theefoto’s.

Natuurlijk kun je de losse weken ook terugkijken.

30 days of tea week 1
30 days of tea week 2
30 days of tea week 3
30 days of tea week 4
30 days of tea week 5

30 days of tea overzicht

2 Reacties to “30 days of tea ’15 overzicht”

Trackbacks/Pingbacks

  1. LoveForTea bestaat 3 jaar! | LoveForTea - 6 december 2015

    […] heb ik weer een 30 days of tea-project kunnen doen, verschillende DIY-projecten en een drietal theeboek reviews online gezet. En vergeet […]

  2. Tea Moments’15 september | LoveForTea - 29 september 2015

    […] mijn vakantie en de 30 days of tea-reeks is het laatste Tea Moments artikel alweer van juni! Tijd om dit weer op te pakken en jullie mijn […]

Geef een reactie

