30 days of tea ’15 week 5

22 Aug

De laatste week, of eigenlijk gezegd vier dagen, van deze 30 days of tea-reeks. Ik heb de afgelopen tijd van heerlijke kopjes thee genoten, Starbucks als mijn tweede huis verklaard en heel erg mijn best gedaan om niet elke dag groene thee te drinken. Dat laatste is nog niet helemaal gelukt… Kijk mee naar mijn laatste vier dagen van deze reeks.

Maandag 17 augustus

kop groene thee met schaaltje yoghurt en leesboek

Ik heb weer gesport en daarna is het standaard even relaxen en een post-workout snack eten. Mijn favoriete snack voor na het sporten is yoghurt met fruit en een kop groene thee natuurlijk. Vandaag stond er regen op het programma dus toen de zon er nog even doorkwam ben ik heerlijk in de zon gaan zitten. Boek erbij en ik kom weer helemaal tot rust na het sporten.

Dinsdag 18 augustus

blauwe mok op een schoteltje voor het raam

Dinsdag ben ik weer naar dat leuke koffietentje geweest, EVP Coffee. Mijn ontdekking dat je moet aangeven dat je daar gaat zitten heeft ook vandaag zijn vruchten af geworpen in de vorm van een grote blauwe mok. Ook vond ik dat ik dit keer eens wat anders moest proberen dan altijd maar groene thee. Ik ben dan ook voor een munt melange gegaan. Erg lekker en zeker lekker verfrissend met dit benauwde weer.

Woensdag 19 augustus

Rooibos in thee-ei

Vandaag leek het wel herfst! Fris, grijs en veel wind. Niet het weer waar ik in augustus op zit te wachten. Gisteravond kwam m’n vriend thuis met de mededeling dat we onder een tornado watch zaten. We konden die avond en nacht dan ook flink slecht weer verwachten. Hoe dat afliep? Nou, verder dan wat regen en wind kwam het niet. Gelukkig maar. Vandaag is het dan ook koud. Dan maar een vestje aan en een verwarmende kop thee inschenken. Dit is de rooibos met cactus van Maya Tea. Erg lekker als het warm zomers weer is, maar ook perfect voor op een herfstdag als vandaag. Ik doe nog even een dansje om de weergoden om beter weer te vragen…

Donderdag 20 augustus

witte kop en schotel met groene thee

En het is weer zomer! De korte broek kan weer aan, er moet weer zonnebrandcrème gesmeerd worden en ik ga niet weg zonder zonnebril op m’n neus. Ik hou van de zomer. Het mag dan ook niet als een verrassing komen dat ik vandaag genoten heb van een groene thee met kers. Geen grote knallende afsluiter, maar een vertrouwde thee waar ik extra van geniet met de zon op m’n gezicht.

Wat ging de tijd snel! De 30 dagen zitten er al weer op en ook aan deze nieuwe fotoreeks komt dus een eind. Je kunt alle weken nog eens terugkijken, maar je kunt mij ook volgen op instagram. Daar staan niet alleen alle foto’s van deze 30 days of tea-reeks op, maar daar plaats ik ook andere leuke theefoto’s. Volg me dus zeker als je vaker wilt genieten van theefoto’s!

Ben je ook bezig met een 30 days of tea-reeks? Laat het me dan weten, want ik ben super benieuwd naar jouw theemomenten.

3 Reacties to “30 days of tea ’15 week 5”

  1. CeeCee 22 augustus 2015 bij 10:03 #

    Kennelijk werken jouw weer-dansjes heel goed! Wil je die als je weer in Nl bent ook doen, vooral in de herfst?! ;)

    • Kayleigh 22 augustus 2015 bij 17:35 #

      Ik ga mijn best doen, maar ik kan niet garanderen dat mijn moves niet voor regen en wind zorgen ;)

Trackbacks/Pingbacks

  1. 30 days of tea ’15 overzicht | LoveForTea - 26 augustus 2015

    […] 30 days of tea week 1 30 days of tea week 2 30 days of tea week 3 30 days of tea week 4 30 days of tea week 5 […]

Geef een reactie

