30 days of tea ’15 week 1

27 Jul

Oké, jullie hadden het waarschijnlijk al gemerkt maar het dagelijks posten van mijn 30 days of tea foto is niet gelukt. Ik mag dan wel in Amerika zitten, maar helaas heb ik niet overal internet. Ik wil ook niet random gaan posten wanneer ik opeens wel internet heb en daarom komt er vanaf nu elke zondag (maandag voor jullie) een weekoverzicht online. Vandaag is het tijd voor overzicht nummer 1!

Woensdag 22 juli

30 days of tea

Dit was de eerste dag van mijn vakantie en de eerste dag van deze nieuwe 30 days of tea-reeks. Op het vliegveld moest natuurlijk weer genoeg gewacht worden en dan is het natuurlijk tijd voor een kop thee. Ik ging hier voor een rooibos uit de Pickwick specials lijn. Dit is een mix van rooibos, sinaasappel, honing en vanille. Erg lekker! De sinaasappel rook je goed, maar was qua smaak goed in balans met de rooibos zelf.

Donderdag 23 juli

30 days of tea

Mijn ontbijt donderdagochtend. Toast met kaas en een goede kop groene thee. Voor mij was het even wennen om ’s ochtend groene thee te drinken, omdat ik altijd wakker wordt met zwarte thee. Toch was het niet verkeerd. Ik denk dat ik er even aan moet wennen of anders gewoon snel zwarte thee op de kop tikken!

Vrijdag 24 juli

30 days of tea

Ik ben bij mijn vriend in Amerika en ondanks dat ik weet dat hij thee heeft (zoals te zien is op de vorige foto) heb ik ook zelf wat thee meegenomen. Zo is er wat keuze. Vrijdag ging ik voor een groene thee met kers. Zoet maar niet overdreven en lekker zacht. Deze heb ik zeker herontdekt en ga ik veel vaker drinken.

Zaterdag 25 juli

30 days of tea

Zaterdag was het tijd voor boodschappen. Ondanks dat ik de groene thee in de ochtend best lekker vond heb ik er toch wat zwarte thee bij gehaald. Het zorgt er net even wat sneller voor dat ik wakker wordt ( al kan dat best tussen m’n oren zitten). Op aanraden ben ik voor Bigelow gegaan. Dit is een zwarte thee waar sinaasappel en zoete specerijen aan zijn toegevoegd. Hoe die smaakt? Ik weet het nog niet, want ik heb hem nog niet geprobeerd vanochtend.

Zondag 26 juli

30 days of tea

Gelukkig is er een Starbucks in de buurt waardoor ik mijn blog kan blijven updaten. Deze is net te ver weg om er elke dag heen te lopen, maar met een lift van vriendlief kom ik er wel. In plaat van een warme thee ben ik gegaan voor een Shaken Iced Peach Green Tea. De eerst keer thee van Teavana! Deze perzik groene thee is echt heerlijk! Je proeft dat het echt van thee is gemaakt en de perzik zorgt voor een wat zoete twist. Ik ga zeker meer van deze ice tea’s proberen, maar dit is een goed begin!

Dit waren mijn 30 days of tea foto’s van deze week. Ik vind het nog steeds jammer dat ik ze niet dagelijks online kan zetten, maar helaas kan het op het moment niet anders. Ik blijf de rest van de 30 dagen een weekoverzicht online plaatsen, omdat ik niet wil dat ik de ene dag wel een foto online kan zetten en dan weer twee dagen niet. Dus iets langer geduld, maar volgend weekend komt er weer een nieuw overzicht online!

4 Reacties to “30 days of tea ’15 week 1”

  1. CeeCee 31 juli 2015 bij 10:11 #

    Ik kijk alweer uit naar de week 2 :)

Trackbacks/Pingbacks

  1. 30 days of tea ’15 overzicht | LoveForTea - 25 augustus 2015

    […] 30 days of tea week 1 30 days of tea week 2 30 days of tea week 3 30 days of tea week 4 30 days of tea week 5 […]

  2. 30 days of tea’15 week 3 | LoveForTea - 10 augustus 2015

    […] days of tea dan kunnen jullie je theefoto achterlaten op facebook. Ook zijn mijn theemomenten van week 1 en week 2 nog gewoon terug te […]

Geef een reactie

