30 days of tea is terug!

21 Jul

Ik vond het wel tijd worden om een vervolg te maken op mijn vorige 30 days of tea-reeks. Die stamt namelijk alweer uit 2013…hoog tijd dus voor een nieuwe reeks. Ook nu ga ik weer veel foto’s met jullie delen!

Ik heb niet alleen veel zin om weer een nieuwe reeks te maken, maar het is ook een manier om toch mijn blog te blijven updaten tijdens mijn vakantie. Hier dus meteen de mededeling dat de komende maand alleen de 30 days of tea-foto’s online komen. Oké, niet helemaal, want ik ga er wel voor zorgen dat er in augustus een nieuwe letter aan het thee ABC wordt toegevoegd.

Hoe gaat deze 30 days of tea-reeks eruitzien?

Natuurlijk staat thee centraal. Het zijn de koppen thee die ik drink, thee die ik koop, theetentjes die ik bezoek, theeblaadjes, oftewel alles wat met thee te maken heeft. De foto komt (hopelijk) dezelfde dag nog online. Het ligt er even aan hoe het gaat uitpakken met het internet. Mocht het niet lukken om elke dag mijn foto te uploaden dan komt er aan het eind van elke week een overzicht online met daarin de foto’s van die week. Ik hoop natuurlijk dat het wel dagelijks gaat lukken.

De 30 dagen gaan morgen al in. Dan stap ik namelijk op het vliegtuig om van mijn vakantie te genieten. Vanaf woensdag staat LoveForTea dan ook in het teken van deze nieuwe 30 days of tea-reeks. Ik hoop dat jullie deze foto-reeks net zo leuk vinden als ik. Eind augustus/begin september komt er elke dinsdag en zaterdag weer gewoon een artikel online.

Om iedereen die ook de LoveForTea Facebook-pagina volgt niet te overspoelen met berichten zal er op Facebook alleen een wekelijks overzicht komen.

30 days of tea

Geef een reactie

