Tea Moments ’15 juni

30 Jun

tea  moments juni Hebben jullie ook zo genoten van heerlijke theeën deze maand? Ik hoop van wel! Ik zal jullie meenemen naar mijn geniet momentjes van deze maand. tea moment junk Zo gebruikte ik deze maand deze geweldige timer van Newby Teas! Eerst gebruikte ik altijd mijn telefoon, maar omdat die op zulke momenten of onvindbaar of leeg was is deze timer perfect. Mocht je twijfelen of je ook zoiets wilt aanschaffen, doen! tea moments juni Ook schreef ik begin deze maand een artikel over een nieuw theemerk in Nederland, Newby. Natuurlijk met een kop thee van dit mooie merk. tea moments juni Natuurlijk moesten er ook artikelen geschreven worden. Hier was ik bezig met de review van de Da Hong Pao, een heerlijke oolong.

Ook ik heb eindelijk eens de video-functie van instagram uitgeprobeerd. Het heeft even geduurd, maar deze theebloem moest gewoon op film gezet worden. Ik moet nog wel even oefenen…

A perfect cup of tea. #tea #thee #genieten

A post shared by Kayleigh Klein Schaarsberg (@kayleighks) on

Nog maar een filmpje dan. tea moment juni And a nice beverage it is indeed! Ik hoop dat jullie ook een heerlijke theemaand achter de rug hebben. Op naar juli!

Eén reactie to “Tea Moments ’15 juni”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tea Moments’15 september | LoveForTea - 29 september 2015

    […] mijn vakantie en de 30 days of tea-reeks is het laatste Tea Moments artikel alweer van juni! Tijd om dit weer op te pakken en jullie mijn favoriete thee momenten van […]

Geef een reactie

