De favoriete thee van…Miguel

9 Jun

Het is weer tijd om een favoriete thee van een theeliefhebber met jullie te delen. Deze keer is het de beurt aan Miguel en zijn fruitmelange.

Wat is de naam van jouw favoriete thee?

Fruit delight

Is het een losse thee of een theezakje?

Het is losse thee.

Fruit delight

Hoe zet jij deze thee het liefst?

Breng water aan de kook met behulp van een waterkoker en gebruik een theepot met filter van samova of bodum! Ik verkiest altijd een glazen theepot! Verder drink ik hem graag uit dubbelwandige grote glazen.

Waarom is dit jouw favoriet?

Zelf ben ik fan van vruchten en bloemen thee, omdat je er heel de dag door van kan drinken! Het aroma is super fris, fruitig en heerlijk, verder is het biologische thee.

Ook heeft vruchten en bloemen thee het voordeel dat hij na super lang trekken nog steeds lekker is (vb thermos vullen met deze losse thee kan je hem nog lekker drinken 4 uur ​​​​​​​​​​later!)

Fruit delight in glas

Wanneer drink jij deze thee het liefst?

Gans de dag door kan ik hem drinken, maar meestal maak ik zelf blends van verschillende thee soorten!  En fruit delight laat zich uitstekend combineren met tal van ander soorten!

Waar is deze thee te koop?

Bij Thee van de Markt.

Fruitthee is iets wat ik persoonlijk erg weinig drink en dan heb ik echt echt over een fruitmelange. Ik heb namelijk wel thee waar fruit aan is toegevoegd. Toch blijft een fruitmelange niet mijn favoriet, maar misschien kan deze daar verandering in brengen!

Wil jij ook graag jouw favoriete thee in de spotlight zetten? Beantwoord dan bovenstaande vragen en mail jouw antwoorden naar contact.lovefortea@gmail.com. Vergeet ook niet een leuke foto mee te sturen. Lees hier meer over de favoriete thee van… artikelen. 

Geef een reactie

