Tea Moments Mei ’15

2 Jun

0001-23104996

Juni is begonnen, maar dat kan niet voordat we mei goed afgesloten hebben met een overzichtje van mijn Tea Moments.

Schermafbeelding 2015-06-01 om 13.19.51

Ik begon de maand met een kop verse munt thee met honing. Echt geliefd bij mij op het moment. Zit te denken om een plantje te kopen, want ik drink het toch best wel vaak.

thee teasenz

Ook mocht ik weer een pakketje van Teasenz open maken! Een nieuwe puerh bar, yes! De vorige van teasenz is bijna op dus deze komt precies op tijd.

liu an melon seed teasenz

Daarnaast zat er nog meer thee in het pakketje, zoals deze heerlijke Liu An Melon Seed. Dit is een perfecte groene thee voor de beginnende groene thee drinker. Door het verwerkingsproces is er geen spoortje bitterheid in terug te proeven.

rooibos ijsthee

Ook begin ik weer te verlangen naar ice tea. Ik ging dan ook aan de slag met een rooibos variant met sinaasappel, munt en limoen. Erg lekker. Hier lees je het recept.

Schermafbeelding 2015-06-01 om 13.19.03

Deze vind ik zo mooi! Deze Chinese groene thee komt ook van Teasenz en het blad is echt geweldig. De theebladeren zijn helemaal plat en hebben een heerlijke bloemige geur.

Schermafbeelding 2015-06-01 om 13.18.46

Deze maand had ik ook mijn eerste persevent! Super leuk! Deze middag heb ik kennisgemaakt met het merk Newby Teas. Naast heerlijke thee hebben ze ook de mooiste geschenkverpakkingen. Ook hebben we een aantal theeën kunnen proeven zoals echte theeproevers dan ook doen (behalve het uitspugen dan). Hier komt nog een artikel over. Newby Teas bedankt!

Dat waren een aantal Tea Moments van afgelopen maand. Mijn scriptie periode begint dus de komende thee zal er hier op mijn kamer genoeg thee ingeschonken worden. Genoeg momenten dus om even te genieten.

Wat was jullie Tea Moment van afgelopen maand?

Geef een reactie

