Tea Moments Maart ’15

31 Mrt

Tea moments Het voorjaar is begonnen en maart is voorbij. Langzaam aan wordt het weer beter en zonniger. Dit heeft meteen invloed op de thee die ik zet. De zwaardere zwarte theeën laat ik steeds vaker staan om te kiezen voor een lichte, zoete groene of witte thee. Kijk mee naar mijn tea moments van deze maand. tea moments Heerlijk vind ik het om ’s avonds kaarsjes aan te steken en lekker met een boek op de bank te kruipen. Eigenlijk doe ik dat veel te weinig. Gelukkig had ik afgelopen maand een goed boek liggen. Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe mok van Ariadne at Home? Tea moments Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst iets van melk gedronken heb bij de lunch. Op school was het vaak water en nu is het thee. Hier gecombineerd met een heerlijke banaan-ei pannenkoek met cacao nibs. Een stuk fruit mag ook niet ontbreken. tea moments Bij thee hoort ook iets lekkers. Heel verkeerd als je veel thee drinkt op een dag. Hier is het een overheerlijke combinatie met een zelfgebakken chocolade bananenbroodplak. Tea Moments Ik probeer een beetje meer sfeer in m’n foto’s te krijgen. Lukt het een beetje? Tea moments Mijn nieuwe aanwinst! Deze supermooie theepot en kleine kopjes heb ik op de kop getikt bij de IJ-hallen. Heerlijk rond gesnuffeld die middag om ’s avonds thee te zetten in deze schoonheid. tea moments Maart sloot ik af met een supergezellig middagje met vriendinnen. Dit kaar organiseerde ik een high tea. Iedereen nam wat zoets mee. Hier hebben we heerlijk van genoten met lekkere losse thee. Vooral de champagne thee viel in de smaak! Naast deze momenten gingen er nog vele koppen thee door afgelopen maand. Hopelijk hebben jullie ook weer vele tea moments gehad afgelopen maand. Deel ze hieronder of op Facebook!

2 Reacties to “Tea Moments Maart ’15”

  1. Jiska 31 maart 2015 bij 09:56 #

    Je foto’s worden inderdaad steeds sfeervoller, leuk! (Nou alleen de stekkerdoos op de achtergrond op de vloer nog weg ;) )

    • Kayleigh 31 maart 2015 bij 10:37 #

      Hahah ja die duikt overal op ja. Alleen zo lastig met korte snoeren.

Geef een reactie

