Review: 2x Groene thee Maya Tea

21 Mrt

Vandaag is het tijd voor de laatste review van Maya Tea. Mocht je de eerdere review gemist hebben van de Mocca Cream, 2x roobos en 2x witte thee, dan is het zeker nog de moeite waard om die door te lezen. Na al deze lekker theeën is het nu tijd voor twee groene theeën. Naast witte thee een grote favoriet van mij!

Maya tea

Double Lemon

Toevoegingen: Citrus

Smaken: Sencha thee met citroengras en citroenschillen

Eerste indruk: De naam ‘double lemon’ kan al niet meer stuk. Als je aan de theebladeren ruikt dan komt die heerlijke citroen geur je al tegemoet. Ik houd ervan. Deze thee ruikt heerlijk fris en ik hoop dat ik dit ook terug proef.

Review: Oke, mocht je net als ik een groot citruslover zijn dan moet je deze thee hebben! De thee geurt heerlijk naar citroen en ook de smaak is geweldig. Zacht, maar toch met een citroen-tick. Dit is een heerlijke verfrissende zomer thee die ook geweldig zal smaken als ice tea. Dit is zeker een nieuwe favoriet.

groene thee  maya tea

bron

Emmanuel

Toevoegingen: Fruit en bloemen

Smaken: Sencha thee met aardbei stukjes, goji bessen en malvebloem

Eerste indruk: Dit ruikt naar een hele zoete vruchtenthee. Geen verschrikkelijke zoete geur, maar het is zeker duidelijk dat er aardbei in zit. Ik hoop dat dit een groene thee is met een fris fruitig karakter die heerlijk is voor in de zomer.

Review: Na het zetten van deze thee is de geur niet afgenomen. De smaak is alleen niet zo zoet als dat de thee ruikt. De smaak is zacht en heeft een fruitig karakter. Mensen die van aardbei-thee houden zullen deze ook heerlijk vinden. Zeker een lekkere thee voor in de zomer. Veel koppen zou ik hier niet van kunnen drinken, want daar is deze voor mij iets te zoet voor.

Wat is jullie favoriete groene thee voor in het voorjaar en de zomer?

Geef een reactie

