INSPIRATIE: lovetealovelife op Instagram

14 Mrt

Als er een app is waar ik verslaafd aan ben dan is het wel Instagram. Niet alleen om zelf foto’s te delen (al komt 90% niet door m’n keuring), maar ook om inspiratie op te doen (lees: jaloers zijn op andermans fotografietalent). Als theeliefhebber ben ik ook altijd opzoek naar anderen die ook graag de hele dag door thee drinken. Tijdens een van deze zoektochten kwam ik een account tegen waar ik op slag verliefd op werd. Dit account staat vol super mooie foto’s waarbij thee centraal staat. Eigenlijk is het een kijkje in de wereld van een theeliefhebber en haar kop thee. Ik ben zo jaloers op haar foto’s, want wat zou ik dit zelf ook graag doen. Ik heb het over het account lovetealovelife. Een naam naar m’n hart.

lovetealovelifeDit is toch jaloersmakend?! Ik probeer zo vaak een leuke compositie te creëren, maar het komt er altijd uit te zien als een bij elkaar geraapt zooitje. Deze foto’s hebben sfeer en je ziet gewoon dat ze gek is op thee.

lovetealovelifeNiet alleen haar foto’s zijn jaloersmakend, maar haar interieur ook. Kijk naar dat prachtige bad! Ook hier krijgt de thee weer alle aandacht en zie je dat thee op elk moment van de dag prima kan.

lovetealovelifeEn weer is de sfeer geweldig. Ik vind al die verschillende theekoppen ook geweldig. Ik moet toch echt vaker een andere kop uit de kast pakken.

Ik hoop dat jullie net zo enthousiast over dit account zijn geworden als ik. Ik kijk sowieso al elke dag op Instagram, maar soms kijk ik toch even extra of er niet een nieuwe foto geplaatst is. Uit deze foto’s kan ik zo veel inspiratie halen. Ik weet zeker dat er over alles is nagedacht, maar toch is elke foto persoonlijk en juist dat spreekt mij zo aan. Heerlijk vind ik het om te kijken hoe anderen thee hebben omarmt en minstens één kop aan hun dagelijkse bezigheden hebben toegevoegd.

Mochten jullie nog meer inspirerende theefotografen kennen, dan lees ik dat graag in de reacties. Ik ben altijd opzoek naar nieuwe inspiratie en ook het bekijken van zulke foto’s is een geniet momentje voor mij. Wil je ook deze geweldige foto’s in je Instagramfeed krijgen? Voeg haar dan zeker even toe: lovetealovelife.

Alle foto’s zijn gemaakt door lovetealovelife. 

Geef een reactie

