Tea Moments Februari ’15

28 Feb

Tea Moments

Na een leuke januari maand op thee gebied, is februari een stuk rustiger. Ik ben met stage begonnen en de koppen thee zijn daardoor wat in aantal afgenomen. Erg interessante en leuke foto’s heb ik niet kunnen maken. Jullie doodgooien met een kop thee naast een computerscherm lijkt me ook geen goed idee. Toch waren er een paar schaarse Tea Moments fotowaardig.

Tea Moments

Ik begon februari met mijn favoriete ontbijtje. Een grote kom yoghurt met muesli en fruit. Daarnaast een lekkere grote kop thee. Zoals anderen koffie nodig hebben om ’s ochtend op te starten heb ik thee nodig. Niet dat ik zonder niet wakker wordt, maar mijn ontbijt is dan gewoon niet compleet.

Tea Moments

Mijn tea-for-one-theepot is terug van weggeweest. Na een hele tijd gewoon koppen thee gezet te hebben pakte ik deze maand de theepot er weer bij. Veel handiger om meerdere koppen thee te kunnen drinken zonder steeds weer naar de keuken te moeten.

Tea Moments

Omdat mijn stage in de tweede week van februari begon heb ik daarvoor nog even de tijd gehad om wat blogpost te schrijven en in te plannen. Zo hoefde ik in de eerste week van mijn stage even niet te stressen over mijn blog. Meestal werkte ik al twee dagen vooruit, waarbij ik het zaterdag artikel schreef op donderdag. Toch vind ik deze bufferzone van een week wel lekker en ik ga dit dan ook proberen vast te houden.

Tea Moments

Hoe kan ik het vergeten! Begin deze maand maakte ik natuurlijk de winnaar bekend van de Six Leaves winactie. Ik hoop dat de thee in de smaak is gevallen!

Tea Moments

Deze maand trakteerde ik mijzelf op een van mijn favoriete combinaties: thee en chocolade. Mijn opa en oma wonen vlak bij de Duitse grens, dus toen we daar waren hebben we even een uitstapje gemaakt. Het was de bedoeling om met alleen wat bakspullen thuis te komen, maar met een mega chocoladegangpad vraag je natuurlijk om problemen. Ik kocht dus onder andere dit mega blok Ritter chocolade. Op de foto lijkt deze misschien niet zo groot, maar is zeker twee keer zo groot als de blokjes die we hier hebben. Ik heb genoten.

Tea Moments

In de stad heb ik ook nog een pot thee gedronken. Nadat ik dit Engelse grammatica boek voor school had opgehaald bij de bieb, heb ik in het DE café nog even genoten van White Ginger Pear. Erg lekker.

Tea Moments

En het experiment van deze maand, citroengras thee. Ik ben nog niet helemaal tevreden met het resultaat, dus ik duik binnenkort het internet op om naar wat tips te speuren. Ook die van jullie zijn welkom!

Wat was jouw favoriete tea moment van februari?

Geef een reactie

