Winnaar Six Leaves winactie!

7 Feb

Het is zover, vandaag maak ik de winnaar bekend van de Six Leaves winactie! Deze gelukkige theeliefhebber mag zelf een theedoosje samenstellen met daarin drie biologische theeën. Dit doosje wordt je natuurlijk geheel gratis toegestuurd!

En de winnaar is…

*Tromgeroffel*

Jacqueline!

Gefeliciteerd! Zou je contact met mij op kunnen nemen? Dit kan via het contact formulier boven aan mijn blog. Ik hoop dat je een heerlijk theedoosje samenstelt waar je nog lang van zult genieten.

losse thee hartjes

7 Reacties to “Winnaar Six Leaves winactie!”

  1. Jacqueline 7 februari 2015 bij 23:02 #

    Dankje Loui!

  2. Loui 7 februari 2015 bij 22:37 #

    Gefeliciteerd Jacqueline! :D

  3. Jacqueline 7 februari 2015 bij 18:54 #

    Kayleigh, ik stuur je binnenkort een recensie over de Wild Green, Wild Yunnan en Assam Delight van Six Leaves. Ik ben erg benieuwd!

    • Kayleigh 7 februari 2015 bij 19:12 #

      Leuk! Ga ik je recensies als gastblog gebruiken als je dat een leuk idee vindt.

      • Jacqueline 7 februari 2015 bij 21:43 #

        Prima hoor!

  4. Jacqueline 7 februari 2015 bij 16:38 #

    Yessssss blij!!

Geef een reactie

