Tea Moments Januari ’15

31 Jan

Tea moments

En dat was al weer januari! Na een leuke jaarwisseling met champagne waren de rest van de maand de kopjes thee niet aan te slepen. Ik heb mijn thermosfles herontdekt en die gaat dan ook vaak mee richting school waardoor ik nu nog vaker naar het toilet moet. Maar goed, kijk mee naar mijn tea moments van deze eerste maand van 2015.

Tea moments

1 januari was een joggingbroek binnenblijven dag. Het jaar begin ik ook goed met een kop heerlijke muntthee met honing en glazen citroen/munt water. En om de goede voornemens vol te houden moet er inspiratie opgedaan worden bij 24Kitchen.

tea moments

Weer terug in mijn eigen kleine stekje kan ik deze geweldige mok weer uit de kast pakken. Het lijkt best een kleine mok, maar er kan meer in dan je denkt!

tea moments

Misschien heb je mijn eerste DIY al gezien met deze mok als resultaat. Super blij mee en ook deze pak ik graag uit de kast. En zoals er al staat Tea is always a good idea.

tea moments

De zaterdag dat het tulpenseizoen begon ben ik Amsterdam in geweest om natuurlijk een bosje tulpen te plukken op de Dam. Maar niet voordat ik een boekenwinkel in dook om even rond te snuffelen. Tussen alle kookboeken vond ik deze parel. Ik zat nog even te twijfelen, want ga ik echt zo ver om een boek over thee aan te schaffen. Ja zo ver ga ik dus. Aanrader!

tea moments

Ook ontving ik deze maand een heel leuk pakketje, namelijk een theedoos van Six Leaves. Ik was meteen erg enthousiast over het concept, want je kunt zelf drie theeën kiezen die dan in een leuk doosje naar je toegestuurd worden. Maar dit is natuurlijk ook een hartstikke leuk cadeautje! De review is al online gekomen én ik mag een theedoos weggeven! Doe hier mee aan de winactie.

tea moments

Naast het herontdekken van mijn thermosfles heb ik ook mijn kleine tea-for-one theepotje weer in gebruik genomen. Het is toch wel erg fijn als je meteen twee koppen thee kunt drinken als je aan het werk bent en dus niet telkens naar de keuken hoeft te lopen. Helaas lekt deze wel een beetje dus na de foto moest ik toch weer richting keuken.

tea moment

Het heeft even geduurd, maar ik ben weer aan de slag gegaan om een lekkere ijsthee te creëren. En dat is gelukt! Nog even geduld, want op 17 februari komt het recept online.

Na al deze heerlijke tea moments ga ik februari tegemoet met nog meer kopjes thee in het vooruitzicht! Maar ik ben ook benieuwd naar jullie tea moments. Deel jouw geniet momentje op Facebook of via Instagram en gebruik #MyTeaMoment zodat alle momentjes bij elkaar te vinden zijn.

Wat was jouw favoriete tea moment van januari?

Geef een reactie

