Winactie! Six Leaves theedoos met drie theeën

27 Jan

Jullie hebben het artikel van vorige week dinsdag vast voorbij zien komen. Hierin reviewde ik drie theeën die ik ontving van Six Leaves, en dat in een leuk doosje! Ik was zo enthousiast over de thee en het concept dat ik ze gevraagd heb of ik 1 theedoos mag weggeven op mijn blog. En dat mocht!

Winactie

Wil jij dus ook zo’n lekkere, door jouw zelf samengestelde, theedoos ontvangen? Doe dan mee met de winactie!

Hoe maak je kans?

1. Like Six Leaves op Facebook

2. Laat hieronder een bericht achter met daarin waarom jij graag deze theedoos zou willen winnen voor jezelf of voor iemand anders.

That’s it!

In deze theedoos vind je drie theeën die je zelf mag uitkiezen op de website van Six Leaves. Je kunt kiezen uit groene thee, zwarte thee, rooibos, kruiden thee en oolong thee. Voor ieder wat wis dus!  Elk zakje bevat genoeg losse thee voor ongeveer 10 koppen thee. Oh, had ik al gezegd dat de thee biologisch is?!

Doe dus snel mee en wie weet geniet jij binnenkort van een heerlijk kopje thee van Six Leaves.

De winactie loopt van 27 januari t/m 6 februari. Zaterdag 7 februari maak ik de winnaar bekend.

8 Reacties to “Winactie! Six Leaves theedoos met drie theeën”

  1. Anita H. 30 januari 2015 bij 04:02 #

    Theedrinker en gezondheidsfreak. Ik zou graag drie soorten kruidenthee willen uitzoeken. Super dat ze ook nog biologisch zijn.

  2. Sabrina 27 januari 2015 bij 17:50 #

    Wat een leuke winactie, daar loot ik graag voor mee! Ik ben een echte thee muts en vind het leuk om steeds nieuwe thee webshops en thee smaken te ontdekken. En Six Leaves ken ik nog niet.
    Ik ben Six Leaves gaan volgen via Facebook (Sabrina Cat) en heb je bericht gesaved op Bloglovin’.
    Groetjes,
    Sabrina

  3. Nynke Bakker 27 januari 2015 bij 10:36 #

    Losse thee is super lekker , heb genoeg ruimte over voor six leaves theedoos erg benieuwd hoe de thee smaakt kom maar op met de thee.

  4. Loui 27 januari 2015 bij 09:51 #

    Wat leuk zo’n winactie! Ik zou graag de theeën willen proberen, want tja, you can never have too much tea! Oke, is misschien niet helemaal waar, want de kast puilt uit! Maar ik hou dan ook gewoon ontzettend van thee. En samen met moeders houd ik er heel erg van om allerlei verschillende theeën te proberen. Dus eigenlijk wil ik kans maken voor mezelf maar ook voor mijn moeder :)

  5. Jacqueline 27 januari 2015 bij 09:39 #

    Oh wauw! Ik wil zeker de theeën van Six Leaves proberen. Ik drink alleen nog maar losse biologische thee en elke keer als ik naar de winkel ga koop ik ook een voor mij nieuwe soort om uit te proberen. En die testmomenten zijn gewoon zo leuk… :-)

  6. Jiska Sanders - van Soest 27 januari 2015 bij 09:29 #

    Voor mezelf of iemand anders? Waarom niet allebei! Ik heb diverse vriendinnen die net als ik theefan zijn. Ik nodig regelmatig iemand van hen uit of ga naar een van hen toe om samen nieuwe smaakjes uit te proberen. Oergezellig: pot heet water in het midden, losse thee en filterzakjes ernaast, en proeven maar. Samen becommentariëren we de thee, vergelijken met smaken die we verder kennen, wijzen elkaar op andere smaken en adresjes….. Lijkt me heerlijk om met deze doos ook weer zo’n middagje te organiseren!

  7. everydayteaday 27 januari 2015 bij 08:19 #

    Ik wil graag winnen want ik ben een grote thee liefhebber! En deze thee klinkt veelbelovend maar altijd leuk om deze gratis te proberen :)

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tea Moments Januari ’15 | LoveForTea - 31 januari 2015

    […] een hartstikke leuk cadeautje! De review is al online gekomen én ik mag een theedoos weggeven! Doe hier mee aan de […]

Geef een reactie

