Tea Moments 2014

3 Jan

Tea Moments 2014

2015 mag dan al wel drie dagen oud zijn, maar ik vind dat ik nog een laatste keer mag terugkijken. Geen statistieken of populaire artikelen maar een overzicht van mijn favoriete Tea Moments van 2014.

T-time theeset

Zo mocht ik vorig jaar een T-time theeset van Rosti Mepal weggeven. Cadeautjes krijgen is leuk, maar ze mogen weggeven is nog leuker!

thee reviews

Ook ontving ik thee waar ik over mocht schrijven. Zo schreef ik verschillende reviews over thee van Teasenz, Geels & Co en probeerde ik stevia thee uit.

Theeproeverij

Naast thee ontving ik ook uitnodigingen voor theeproeverijen. Zo ben ik bij Tea-Adventure langs geweest voor een geweldige theeproeverij waarbij er heerlijke theeën voorbij kwamen.

theekamer Theejoy

Ook mocht ik bij Theejoy langskomen voor een gezellige theeproeverij waarbij er ook heerlijke hapjes op tafel kwamen.

Theeproeverij

En dan is er natuurlijk nog de theeproeverij bij Tea in the City. Dit was ook een heerlijke combinatie van thee en hapjes.

tea moments 2014

Naast al deze geweldige Tea Moments geniet ik nog steeds van elk kopje thee en ik hoop dat er dit jaar nog vele heerlijke kopjes thee gezet gaan worden!

Wat is jullie favoriete Tea Moment van 2014?

 

3 Reacties to “Tea Moments 2014”

  1. shannenvanduijn 3 januari 2015 bij 14:56 #

    Leuke dingen allemaal zeg!! X

  2. Jiska Sanders - van Soest 3 januari 2015 bij 11:26 #

    Oei, keuzestress…. er zijn zo veel favoriete theemomenten! Maar voor mij was Tea in the City uiteindelijk toch een hoogtepunt, plus een high tea bij De Pelikaan in Zutphen.

    • Kayleigh 3 januari 2015 bij 12:37 #

      Ja theeproeverijen en high teas zijn altijd erg leuke en lekkere theemomenten!

Geef een reactie

