Top 10 thee artikelen 2014

29 Dec

Wat gaat de tijd snel! Het jaar loopt alweer ten einde en om de traditie van het terugkijken in ere te houden, kijk ook ik terug op mijn afgelopen blog jaar. Nog steeds vind ik het heerlijk om over thee te schrijven en er meer over te leren. Leuker is nog om te zien dat er steeds meer mensen interesse hebben in thee en dat mijn blog steeds meer bezoekers krijgt. In 2013 bezochten ruim 24.000 theeliefhebbers mijn blog en het afgelopen jaar waren dit er zelfs ruim 46.000! Nog trotser ben ik op het gemiddelde aantal dagelijkse bezoeken, namelijk 129! Whohoo!

Eind 2013 heb ik de 10 meest bezochte artikelen op een rijtje gezet. Vandaag ga ik hetzelfde doen en ik ben heel benieuwd naar de top 10 van 2014.

Top 10 van 2014

1. Net als vorig jaar staat 4 heerlijke recepten om je eigen ice tea te maken op nummer 1. Met 14.169 (wow!) views is het duidelijk dat jullie op zoek zijn lekkere recepten om zelf een heerlijke ice tea te maken.

2. Op 2, met 4.856 views, staat de voordelen van verse muntthee. Ik had al verwacht dat deze hoog zou eindigen, want de laatste tijd zie ik deze bijna dagelijks in de bezochte artikelen statistieken terug. Verse muntthee is terrein aan het winnen.

3. De meest bezochte review van het afgelopen jaar is die over Pickwick slaap lekker thee. Met 1.842 views is dit toch een thee waar mensen nieuwsgierig naar zijn.

4. Plek vier is voor een artikel met 754 views en dat is vijf makkelijke en natuurlijke manieren om je theepot schoon te maken. Misschien toch een aanwijzing dat er steeds meer theedrinkers bij komen?

5. Nog een artikel dat er op kan wijzen dat de interesse in thee toeneemt is losse thee en theezakjes, welke zorgt nu eigenlijk voor de beste thee? 488 views is een mooi aantal (nieuwe) theeliefhebbers.

6. Met 445 views staat 4 recepten voor een heerlijke ice tea – suikervrij op plek zes.

7. Het gebruik van losse thee is nog steeds een onderwerp waar naar gezocht wordt en dat laat theefilters, theezakjes voor losse thee met 375 views goed zien.

8. Een plekje gedaald ten opzichte van vorig jaar is de nieuwe groene thee: witte thee. Toch hebben wel weer meer bezoekers dit artikelen bezocht, namelijk 368 views.

9. Tips voor het bewaren van thee staat met 360 views op plek negen. Dit artikel is nieuw in de lijst en theeliefhebbers zijn dus benieuwd naar hoe ze hun favoriete drank het beste kunnen bewaren.

10. De hekkensluiter met 355 views is….. 10 thee eieren van nu! Vooral in de maand december is dit artikel goed bezocht.

thee quote

bron

Naast de toegenomen bezoekersaantallen is het ook leuk om te zien dat de top 10 er toch anders uitziet dit jaar. Er zijn nog een aantal vertrouwde artikelen in terug te vinden, maar ook zeker nieuwe.

Bij deze wil ik jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling wensen, met gezelligheid, lekkere hapjes, mooi vuurwerk en mogen er in het nieuwe jaar nog vele kopjes thee op jullie wachten.

Geef een reactie

