Tea Moments November

2 Dec

tea moments november

De tijd vliegt! Het is alweer december en voor je het weet is 2014 voorbij. Gelukkig is het nog niet zo ver en hebben we nog tijd om de laatste to-do dingetjes van 2014 van ons lijstje te strepen. Al vind ik het wel heerlijk om zo terug te kijken op het afgelopen jaar en natuurlijk naar al mijn tea moments van afgelopen maand.

tea moments

De maand begon goed met deze gezellige theeproeverij bij Tea in the City. Naast een aantal heerlijke theeën te hebben geproefd kwamen er ook heerlijke hapjes voorbij. Aanrader om naartoe te gaan!

tea moments

Deze thee is al voorbij gekomen op mijn blog, maar ook hier krijgt hij een plekje. Deze is namelijk zo lekker! Il était une fois Noel van Betjeman & Barton. Houd je van amandelstaaf en zoek je nog iets lekkers om te drinken bij een appeltaart of apfelstrudel dan moet je deze hebben!

tea moments

Ook ben ik in love met mijn nieuwe theekop. Simpel, maar toch anders.

tea moments

Brownies en thee of laat ik zeggen, zoetigheid en thee. Ik houd ervan. Afgelopen maand bakte ik gezonde brownies. Zonder schuldgevoel genieten van het ene na het andere stukje. Staat ook weer op mijn lijstje voor deze maand.

tea momentsNog iets waar ik een zwak voor heb, chocoladepepernoten. Ik probeer het altijd zo lang mogelijk uit te stellen in plaats van in september meteen een zak open te trekken. Halverwege november is wel netjes toch?

tea moments

En als je dan toch ongezond bezig bent…

Dit waren mijn tea moments van november. Ik ben erg benieuwd naar die van jullie dus laat ze hier achter bij de comments of deel ze via Facebook.

2 Reacties to “Tea Moments November”

  1. shannenvanduijn 26 december 2014 bij 15:02 #

    I love tea!! Leuke blog heb je :) xx

Geef een reactie

