Review: Pouchkine

29 Nov

Naast de heerlijke zelf gekochte Il était une fois Noel kregen we ook een proefzakje Pouchkine, ook wel ‘het antwoord van Betjeman & Barton op Earl Grey’ genoemd, bij de theeproeverij van Tea in the City. Pouchkine is een hele populaire thee onder de klanten van Betjeman & Barton en met mij hebben ze er weer een fan bij.

Pouchkine drinken

Winkel: Tea in the City

Naam: Pouchkine

Thee soort: Chinese en Ceylon thee

Vorm: Losse thee

De theebladeren: mooie donkere kleur

Smaken: Bergamot, grapefruit en sinaasappel

Pouchkine thee

Eerste indruk: Als citrusliefhebber kan ik hiervan genieten, als ik mijn neus in het proefzakje steek komt er een heerlijke citrusgeur mij tegemoet. De thee ruikt heel fruitig ook zonder dat ik mijn neus in het proefzakje steek.

Review:  De thee heeft een hele mooie warme kleur en ruikt heerlijk. De citrus is zowel goed te ruiken als terug te proeven en ik vind dit een heerlijk antwoord op Earl Grey. Het is net wat fruitiger en met een zachte smaak.

Mocht je dus opzoek zijn naar een wat fruitige zwarte thee dan is Pouchkine het antwoord. Het is niet voor niets de favoriet van zowel alle medewerkers van Betjeman & Barton als alle klanten.

Wat is jouw favoriete vervanger van Earl Grey?

3 Reacties to “Review: Pouchkine”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Het thee ABC presenteert ‘P’ | LoveForTea - 3 oktober 2015

    […] is een zwarte thee met bergamot, citroen en sinaasappel. Erg lekker kan ik zeggen na zelf en kopje pouchkine gedronken te […]

  2. Review: Il était une fois Noel | LoveForTea - 26 augustus 2015

    […] de gure dagen dan is dit zeker een aanrader. Naast deze heerlijke thee mocht ik ook een proefzakje Pouchkine meenemen. Ook dit is zeker een […]

  3. Shoplog: Tea in the City | LoveForTea - 26 augustus 2015

    […] Tijdens de theeproeverij wist ik al bij het drinken van Il était une fois Noel dat ik deze gewoon moest kopen. Ik zag me al avond aan avond genieten van appeltaart, apfelstrudel, applecrumble en natuurlijk een heerlijk kopje vloeibare amandelstaaf. Ik verliet de winkel dus niet zonder een mooi blikje met deze heerlijke thee. Ook kregen we een proefverpakking mee van een heerlijke Pouchkine. […]

Geef een reactie

