Tea Moments Oktober

4 Nov

Oktober is weer voorbij en dat betekend dat ik weer door mijn telefoon gegaan ben om foto’s van mijn tea moments te verzamelen. Ik probeer ze weer vast te leggen, want het is weer veel te lang geleden dat er een tea moments artikel online kwam. Geniet mee!

tea moments oktober

Er moest weer gestudeerd worden voor het tentamen. Ook tijdens het studeren drink ik het liefst thee.

tea moments oktober

Natuurlijk heb ik ook flink wat thee gedronken voor mijn blog. Dit zijn twee Oolongs die voorbij kwamen in Battle of the Oolong.

tea moments oktober

Naast genieten van het drinken van thee vind ik erover schrijven ook echt heerlijk! Nog steeds blij dat ik deze blog ben begonnen.

tea moments oktober

Bij mijn ouders kon ik de verleidelijke chocolade cake niet weerstaan en dus heb ik tussen de middag genoten van een plakje (of twee).

tea moments oktober

Wachtend op de metro zag ik de poster en thuis heb ik het opgezocht. Je kunt gezellig op de thee in het keramiekmuseum Princessehof in Leeuwarden. Moet toch eens kijken of ik weer een keer richting mijn oude woonplaats ga.

tea moments oktober

Mmm… ik heb de rozenthee herontdekt. Deze heb ik tijdens een studiereis uit China meegenomen en elke keer als ik een kop drink bedenk ik me dat ik dit veel vaker moet drinken.

tea moments oktober

Lunchte ik vroeger nog met melk of chocolademelk tegenwoordig drink ik liever een kop thee. Een lekkere groene thee bij de lunch, heerlijk!

Dat waren mijn tea moments van afgelopen maand. Ik ben erg benieuwd naar die van jullie dus laat ze hier achter bij de comments of deel ze via Facebook.

Geef een reactie

