Inspiratie: thee op de foto

28 Okt

Als ik foto’s voor mijn blog aan het maken ben probeer ik er altijd wat moois van te maken. Nu weet ik zelf niks van fotografie dus gelukkig zit er een ‘automatic’ knop op mijn camera zodat ik niet hoef lopen pielen met witbalans en al dat soort zaken. En dan is er nog het goed op de foto krijgen van de thee. Gelukkig is er Pinterest waar ik vaak hele mooie thee foto’s tegenkom en waar ik dan ook graag inspiratie uit opdoe.

Losse thee in glas met lepeltjebron

 

Losse thee met kop theebron

Losse thee met thee eibron

 

thee kop en theepotbron

 

close up losse thee met lepelbron

 

thee in zakjesbron

Geef een reactie

