Open je Blik op Thee event met Tea in the City

8 Okt

Samen met Tea in the City zit er iets heel leuks aan te komen, namelijk een Open je Blik op Thee event. Een gezellig moment om samen te komen om van heerlijke thee en lekkernijen te genieten.

Open je blik op thee uitnodiging

Zaterdag 8 november van 15:00 tot 17:00 nodigen Tea in the City en ik jullie uit voor een gezellige theeproeverij. Tijdens deze twee uur krijg je informatie over Betjeman & Barton thee Parijs en ga je een aantal heerlijke wintertheesoorten proeven met een bijpassende lekkernij. Gegarandeerd genieten.

Natuurlijk is er ook de gelegenheid om je theekastje weer winterklaar te maken door met 10% korting heerlijke theeën in te slaan. Als klap op de vuurpijl krijgt iedereen ook nog een lekkere tea sample mee naar huis van Tea in the City’s huismelange Pouchkine.

Gezellig een kopje thee meedrinken?

Om je aan te melden voor dit gezellige event stuur je een email naar winkel@teainthecity.nl met als onderwerp ‘Aanmelding thee event’.

Ook zou ik het leuk vinden als je een reactie op mijn blog achter laat zodat ook ik weet wie er allemaal komen.

Het Open je Blik op Thee event zal plaatsvinden bij Tea in the City aan de Beethovenstraat 23 Amsterdam.

Zet het in je agenda, nodig al je theeliefhebbende vrienden uit en dan zie ik jullie zaterdag 8 november. Jullie welkomstdrankje, een kopje Les Invites, zal voor jullie klaarstaan.

Zie ik jullie zaterdag 8 november?

Eén reactie to “Open je Blik op Thee event met Tea in the City”

  1. Jiska Sanders 8 oktober 2014 bij 08:51 #

    Dit kan ik echt aanraden! Ik heb een theeproeverij gedaan bij Tea in the City en was heel aangenaam verrast.

Geef een reactie

