Facebook mededeling

7 Okt

Natuurlijk heb je LoveForTea’s Facebook pagina geliked, maar verschijnt er niks op je tijdlijn? Dat kan. Niet alleen omdat het op mijn blog een beetje rustig is geweest de laatste tijd, maar ook omdat Facebook niet meer automatisch berichten van de door jou gelikte pagina’s op je tijdlijn plaatst.

Maar je wilt natuurlijk wel op de hoogte blijven van LoveForTea, begrijp ik ;)

Om voortaan wel updates te ontvangen moet je hier via de like knop toestemming voor geven. Ga hiervoor naar de Facebook pagina van LoveForTea.

Ga met je muis naar de like/liked knop in de banner en klik op ‘get notifications’.

Facebook cover

Ik beloof dat ik niet zal spammen dus je hoeft niet bang te zijn voor een tijdlijn vol berichten van mij. Wel blijf je nu op de hoogte van nieuwe blogposts en een verdwaalde foto, quote of mededeling.

Geef een reactie

