Thee is voor mij…

27 Sep

Even een moment voor mijzelf

Genieten en tot rust komen

Wakker worden. Een ochtend zonder thee wordt gegarandeerd een dramatische dag

Een relax moment met een goed boek op de bank

Thuis komen van school en even niks doen voor ik aan het werk ga

thee quote

Ontspannen!

Gezellig giebelen met vriendinnen tijdens een high tea

Meer dan alleen een verfrissend drankje

Terug denken aan het thuis komen en mama thee met een koekje klaar had staan

Een belangrijke dorstlesser

Wat is thee voor jullie?

Eén reactie to “Thee is voor mij…”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Thee is voor mij… knutselen | LoveForTea - 24 februari 2015

    […] eerste en ook enigste ‘Thee is voor mij…’ artikel komt uit september vorig jaar. Oeps. Hoog tijd om daar snel een tweede artikel aan toe te voegen. […]

Geef een reactie

