Thee mokken

30 Aug

Dat ik veel thee heb is inmiddels ook bij mij binnen gekomen. Wou ik toen ik net met deze blog begon nog elke thee kopen die ik tegenkwam, nu denk ik er toch nog wel even extra over na. Helaas heb ik die aankoop drang niet alleen voor thee, maar ook voor theepotten en thee mokken. Ja, ik ben een thee mokken persoon. Ik zal altijd een mok boven een glas kiezen (ok, groene en witte thee gaan de laatste tijd toch vaker in een glas). Vandaag dan ook een aantal mokken die ik op Pinterest tegen kwam en die ik het liefst in mijn keukenkastje wil zetten.

theemok

bron

zen theemok

bron

tea lover theemok

bron

par-tea theemok

bron

bloody love tea mok

bron

De laatste mok zegt het al I bloody love tea…and tea mugs.

Geef een reactie

