Teaspiration

12 Aug

Naast dat ik graag thee drink en nieuwe smaken wil ontdekken vind ik het ook heerlijk om over thee te lezen. Op dit moment zijn het voornamelijk nog websites en blogs die ik lees en die deel ik graag met jullie.

Teaspiration

The Daily Tea

Nog niet zo lang geleden ontdekt, maar al helemaal fan. Een erg goede inspiratie bron met veel leuke thee artikelen om te lezen. Van recepten, tot reviews en van reis verhalen tot inspirerende afbeeldingen en quotes. Zeker een aanrader voor iedere thee liefhebber.

koffieTcacao

Het tijdschrift voor alle koffie, thee en cacao liefhebbers. Het papieren magazine ontvang ik zelf niet, maar ik ben wel vaak op hun website te vinden. Natuurlijk vooral gericht op thee, maar als er ineens chocolade in beeld komt….

Alle dagen thee

Deze heerlijke blog heb ik echt pas enkele dagen geleden gevonden en dat terwijl ik haar Daily Teacup project wel kende. De bron van mijn 30 days of tea project. Al artikelen lezend geniet ik van super mooie foto’s en vele thee ervaringen.

Tea for me please

De laatste tijd heb ik deze blog een beetje links laten liggen. Soms kan ik dagelijks terug komen en daarna een hele tijd niet. Toch is dit zeker een blog die je eens moet bekijken als thee liefhebber. Naast een hele boel thee reviews zijn er ook podcasts te vinden en een lijst met andere (Engels talige) thee bloggers.

Op dit moment zijn dit de vier websites waarvan ik kan zeggen dat ik ze met enige regelmaat bezoek.

Ik blijf altijd uitkijken naar nieuwe inspiratie bronnen en leesvoer dus weet jij nog een website, blog, boek, documentaire etc die ik als theeliefhebber moet lezen of kijken laat dan jouw tip dan achter bij de reacties.

Eén reactie to “Teaspiration”

  1. Jessica 15 augustus 2014 bij 07:58 #

    Hi Kayleigh,
    Wat een leuk inspiratie lijstje, dankjewel dat je mijn blog daar aan hebt toegevoegd!
    En leuk dat je ook zo over thee blogt, nog heel veel proefplezier!

Geef een reactie

