Tea Moments Juli

2 Aug

Het schooljaar zit er op en ik ben de meeste tijd bij mijn ouders te vinden. Veel is er niet gebeurd op theegebied. Genoeg koppen thee, maar daar bleef het wel zo’n beetje bij. Een korte tea moments vandaag.

Theejoy theeproeverijOndanks dat het rustig was deze maand ben ik nog wel naar een gezellige theeproeverij geweest. We hebben genoten van heerlijke theeën in combinatie met heerlijke hapjes. Lees hier een verslag van deze avond.

tea moments juliHet food-pairing aspect van thee vind ik steeds interessanter en vandaag deel ik graag een van mijn favoriete combinatie, thee met gebak. Het zonnetje erbij en het is heerlijk genieten buiten.

tea moments juliOm niet de hele zomer theezakjes te moeten gebruiken heb ik zelf maar wat thee mee naar mijn ouders genomen. Een goede gelegenheid om het stapeltje proefzakjes te verminderen. En mijn moeder kan de lekkere thee ook wel waarderen.

Ik waarschuwde al voor dit korte artikel. Ondanks maar drie foto’s heb ik wel genoeg koppen thee op. Het is gewoon even rustig nu in de vakantie.

Wat zijn jullie favoriete thee momenten van afgelopen maand? Ik lees het graag in de reacties.

Eén reactie to “Tea Moments Juli”

  1. Léon 2 augustus 2014 bij 08:20 #

    Goed dat je ons gewaarschuwd hebt voor het korte artikel, Kayleigh. Gelukkig zijn de foto’s flink groot.☺

Geef een reactie

