De zomerstilte

26 Jul

Het is jullie waarschijnlijk niet ontgaan, het is een beetje stil op LoveForTea. Ik ben zeer zeker niet overgestapt op koffie, maar de zomerstilte heeft bij mij toegeslagen. Ondanks mijn voornemens en voldoende vrije tijd is even helemaal niks doen erg goed bevallen.

Ik heb een drukke tijd gehad met het werken aan mijn scriptie en schrijven voor deze blog. Ondanks dat ik schrijven heerlijk vind had ik na het afronden van mijn scriptie een schrijfoverload te pakken. Deze overload zorgt voor minder berichten op mijn blog.

Graag zeg ik dus sorry voor mijn stilte.

Maar die tijd is voorbij. Ik heb mijzelf een schop onder mijn kont gegeven en ga weer schrijven. Mijn doel is de zomerstilte wat luidruchtiger te maken. Te beginnen met een erg leuke gastcolumn over een theeproeverij met food-pairing die dinsdag online komt.

Eén reactie to “De zomerstilte”

  1. Lynn 26 juli 2014 bij 18:46 #

    Je hoeft je niet te verontschuldigen. Geniet van de zomer, of er nu veel of weinig posts van komen. Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit!

Geef een reactie

